Bidraget er sendt!

Tel åfferno’ da , sa du???

Har du søvi i timen, hell??

Tegnekonkurransen hennes Frodith a’ ve’!  Tar du dagens utfordring?? 😉

Je stræva litt me’ å farvelegge….Da je sku ha farve på legga, vart det hudfarve på bakgrunna å’!

Je ropte på dattera mi. Ho er nærsynt og har blikk førr detaljer………

– DER er det lekkasje mor – DEN lyt du tette!

Da ordne det seg!

Ellers var a’ litt oppgitt over mor si :

– Å gammal ER du egentl’li, mor……..

Tja, si det……

Men altså : Vil du væra me’ på konkurransen, lyt du sjå tel å få r… i gir. Hæv deg rundt!!

Du har nesten ett døgn på deg!!

(Je er litt åvapå je nå….)

Her er tegninga je tegne da a’ Frodith hadde bursda’n sin :

Så døkk ser at det er itte åkken som helst døkk konkurrerer me’ !
 

 

 

 

8 kommentarer
    1. Sendte inn et bidrag jeg også..og som deg måtte jeg jobbe mye med å “tette”strekene så fargen holdt seg der den skulle 🙂 Ser på bursdagstegningen at du blir en stor konkurrent ja :))…jeg er helt håpløs med alt som gjelder tegning…men artig å prøve seg litt da..
      Her er det omtrent det samme med mamma på sykehus..fortsatt alvorlig(ligger på intensiven) , men stabilt..så jeg er nede hos henne et par ganger hver dag..sånn stort sett..så da blir det bare å titte innom bloggene..og dårlig med kommentarer fra meg…Nattaklem<3

    2. Ja, du kunne jo bare sendt denne du egentlig 😀 Men enda så sendte du en NY og fresh og knalle-fin en 🙂 Og det lekker litt her og der med Paint ja, man må lukke igjen her og der… 😀 Men det ble jo sååå fin tegning Og tusen takk for både bidrag OG for reklame og linking og alt. Litt dra-hjelp er alltid velkomment, for ikke lett å sette i gang konkurranser alltid 🙂 TUSEN TAKK <3 nattaklem <3

    3. annebe: Har full forståelse for det slik situasjonen er. Hyggelig at du “stakk innom” og moro at du er med på konkurransen! 🙂 Jeg synes bare det er moro å delta og er spent på de andre bidragene!:D

    4. frodith: Tusen takk. Litt strev, men mest moro! Når en får prøvd det noen ganger, så lærer en seg teknikken, slik at det funker bedre. Den første gangen jeg prøvde å tegne i paint , ble det bare tull! 😀

    5. Kjempeflink å tegne du 🙂 Jeg har enda ikke forsøkt å tegne i Paint. Regner med det er en stund til jeg forsøker også 😉 Jeg liker best å tegne med gråblyant 🙂 Men tar ikke denne utfordringen. Det er jeg rett og slett ikke i form til. Er ikke fokusert nok. Men gleder meg veldig til å se alle resultatene 🙂
      Måtte den beste vinne <3

    6. Eva: Jeg tegnet etter jobb i går kveld. Syntes det var riktig så festlig da jeg kom i gang, sjøl om tegningen langt fra ligger på et høyt kunstnerisk nivå! Satser på hederlig omtale fra juryforkvinnen…… 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg