Når dattera mi kommer hjem på ferie……

….så pleier jeg å bestille :

 

RYDDING OG VASKING AV KJØLESKAP!

Jeg synes det er så “Kjett” å gjøre det sjøl.

Derfor har det lett for å bli litt rotete inni der…..

I går var det Den Store Kjøleskapsryddedagen….mens jeg var på jobb….

Ellen er Familiens Systematiker….Hun har IKKE arvet det fra mora si…….

 

Ikke verst å komme hjem til DETTE!

Jeg “Glemte” å ta “Før – bilde”…. Søren også!!! (Hmprf…….;)

Men OM jeg hadde gjort det….

……kan jeg LOVE dere at dere hadde sett forskjell……

Det var ikke det at det var så fryktelig mye inni skapet…..

……..det var mest det at det lå litt sånn hulter til bulter……….

6 kommentarer
    1. Veldig fint ETTER-bilde hvertfall 🙂 Og har ofte ikke SETT UT i vårt kjøleskap, men nå er alt på stell, etter vi flyttet….Eller MYE hvertfall 😀 Jeg har en utfordring på bloggen i dag som jeg synes du MÅ være med på Kari 😀 Du som kan Paint og sånt 🙂 Hi-hi

    2. frodith: Har sett den, Frodith…og tenker på saken. Synes det er så vanskelig å tegne kropp….så hvis det kommer en tegning fra meg, så får du “Noe å GLISE tå!” Skal på jobb nå, så får se hvordan tegneoverskuddet er når jeg kommer hjem i kveld! 😉

    3. Du må jo ikke tegne kropp 🙂 Her bestemmer du selv, jeg kan titte rundt et hjørne osv 😀 Bare som tips. Er det noe jeg ikke klarer i tegningene mine, så tegner jeg bare noe OPPÅ 😀 God arbeidsøkt 🙂

    4. Kjøleskap er noe herk å holde orden i synes jeg 🙁 Og jeg har også en tendens selv til å “glemme” ting inni der. Spesielt siden det er så dårlig oversikt 😉 Så, en sånn systematiker burde jeg også ha bestilt 😉 Veldig fint er det i alle fall i ditt kjøleskap etter hun har vært innom der. Unner deg det. Vet at det føles veldig godt <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg