Jeg har resignert…..

Under denne katteskrotten befinner det seg en grønn plante….

Eller….det vil si….

…..det BEFANT seg en grønn plante der. Før katteskrotten la seg opp i potta for ‘nte gang, var det igjen…..

…..tre blad på en lang, tynn stilk.

Tidligere i ettermiddag VURDERTE jeg å kaste planta. Nå er det snart ikke så mye å vurdere lenger……..

 

Anastasia, alvorlig talt……..

….når du har tilgang på mjuke lenestoler og sofaer som du kan slange deg i…..

….hvorfor GJØR du dette???

Og hvorfor drikker du såpevann i dusjen når du får friskt vann i rikelige mengder i vannskåla di hver dag???

Jeg skjønner meg ikke helt på deg…..

….jeg må innrømme det…….

Forresten så er det ikke alltid jeg skjønner meg helt på meg sjøl heller……..

……faktisk……

Det er noe annet Anastasia også liker veldig godt…….

Fanget til Junior…. Han har nettopp kommet hjem fra ferietur med faren sin…..

 

Gjensynsglede….

Itte verst,å ligga her….nesten enda bære enn å ligga hæl planten’ hennes matmor!


Og a’ Ellen har kømmi hemmatt på sammarsferie….så her er det mange tel å dulle……..

 

Planta???

Det står tel liv……men bære så vidt…….

12 kommentarer
    1. Tror du har en “jordnær” og ikke minst en veldig spesiell pus. Egentlig tror jeg du har fått en kattepus som er såpass original at den passe matmoren sin veldig godt.
      Og så er den en aldeles fornydelig pusekatt.

    2. Jeg har jo en viss sympati for planter, men ikke mer enn at jeg må le av den kattslarken din. Og det er ikke alle som kan innta en sånn fotogen positur i en blomsterpotte 😀

    3. Jeg er ikke synsk, men ser at den blomsterpotten blir utkikksplass nr. 1 for pus. Pus passer jo så godt der…:) La bare potten stå der, plantene får heller innordne seg… Katter liker rennende vann, og vår pus har alltid rent vann i en stor skål, men foretrekker å drikke under springen på badet. Og man venner de til….:)

    4. ha ha,ja det var en grønn pus,om det kun er den ene planten hun tar så kanskje den potta bare skulle fått leve i vinduskarmen så slipper du att den finner seg en ny yndlingspotte )

    5. maiken: Jeg lar planta stå foreløpig…Som du sier…Pusen passer jo perfekt der! 😉 Ja, vi venner vel kattespetaklene til mye rart. Jeg hadde også en gang en katt som drakk fra krana, men den var omplassert og litt miljøskadet Den hadde nemlig vokst opp på et lite bad sammen med ei bikkje. Den var ikke blitt stygt behandlet, men eierne hadde utviklet allergi. 🙂

    6. Margrethe: Jada, jeg har ikke noe sterkt, personlig forhold til plantene eller tingene mine. Det jeg er veldig redd for at skal bli ødelagt, lar jeg være å sette fram så lenge hun holder på slik.:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg