Menn/gutter, hva er det dere tenker…. med?

 

Ja, nå skal jeg ikke dra alle over en kam…..slett ikke!!!

……men i det siste har jeg hørt mange eksempler på ganske så guffen oppførsel……

Det har seg nemlig slik…….

………at de aller, aller fleste damer synes det er utrivelig å få hentydninger om sengekos etter bare fem minutters bekjentskap…….

De aller, aller fleste synes også det er utrivelig å få tilsendt mms med bilde av “Manndommen”…….og det fra menn vi knapt nok kjenner.

Personlig hadde jeg nok syntes det hadde vært litt merkelig å få et sånt bilde fra en jeg KJENTE også…

…..men det er mulig at det er jeg som er over gjennomsnittet prippen av meg??

Vi har ikke noe behov for å få se bilder av at dere står med hånda nedi trusa……

Vi ønsker heller ikke å få tilbud om å se boxeren deres med “bulende innhold” etter få minutters “nettbekjentskap”.

Dere ødelegger både for dere sjøl og for andre gutter/menn (som ikke kan tenke seg å opptre på en slik måte).

 

Jeg har IKKE opplevd dette sjøl….men så har jeg også lite erfaring med “nettdating”. Jeg befinner meg også sjelden på “hotte” utesteder…….eller hva det nå blir kalt!

(Det skyldes vel kanskje at jeg ikke er så veldig “hot” lenger……. og det har jeg vel i grunnen aldri vært!)

Jeg vet ikke om det finnes jenter/damer som gjør tilsvarende “stunt”……??

Det er uansett (i de ALLER fleste tilfeller) et veldig dårlig sjekketriks….. 

……..en helt elendig form for “markedsføring”……

…….og det har i alle fall ingen ting med kjærlighet og respekt å gjøre…..

Det er rett og slett bare utrivelig….misforstått …….og vanvittig primitivt! 

Så hvorfor er det, tilsynelatende, så mange som gjør det????

Jeg har ikke noe godt svar på det….

…..men jeg synes det er trist…… og tomt….

……..og stusselig!


“Hei, Snuppa  – har du lyst tel å sjå boxer’n min…

…….me’ glid’lås baki romp’sprekken tel å me’….!”

NEI…….ellers takk!

 

(Bilde fra Google)

 

 

6 kommentarer
    1. Du er langt fra prippen slik jeg har blitt kjent med deg 😀 Men sånn oppførsel som du snakker om er ganske ekkelt uansett om det er menn eller kvinner som sitter med hånda i /på stasen, og så sender … Om man kjenner …ekkelt…om man ikke kjenner dem, like ekkelt 😀

    2. frodith: Ja, er vi pripne Frodith, så får vi trøste oss med at “Felles skjebne er en trøst:” Jeg synes det har blitt en enorm fiksering på kjønn og sex. Greit nok det er en viktig del av livet, men det er liksom ganske “privat” og ikke noe man “strør om seg med” …tenker jeg. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg