Karidansen har vært i Edens Hage…og leker “modell”!

 

Nei, jeg har ikke spist forbuden frukt…..

Nå i juli har jeg vært et par turer opp til Lillehammer….

…nærmere bestemt på Uno…….og Designforum

Der var det salg!!!

50-70% på en del varer. Attpåtil FLOTTE ting, som Karidansen likte!! I utgangspunktet er dette butikker som har ganske så stive priser, men når det er såpass avslag går det an å handle. 

Det gikk over stokk og stein inne i prøverommet……..

Da jeg gikk ut fra butikkene, hadde jeg kjøpt flere plagg!

Det fine med Uno-klærne er at fargene og plaggene kan kombineres i – nærmest i det uendelige!

Designforum har litt samme stil som Uno , og de samme fargenyansene.

 

Tunikaen hadde jeg fra før. Jakka og buksa er nye! ca 350,- pr plagg.


Herlig kjole til 369,- kr.! Anastasia liker den også!

Dette skjørtet fra Designforum kan også brukes som kjole, og er i en herlig kvalitet.(Ca 600,- )

Toppen hadde jeg fra før, men sjalet (129,-)kjøpte jeg samtidig med skjørtet. 

Skjørt, rundt 400 kr. Sjal 129,- Toppen hadde jeg fra før! Bildet på veggen er jeg veldig glad i. Det er malt av en lokal kunstner som heter Evy Opheim. Hun har kalt bildet : “Beskyttet av drømmen”. Det er brukt epoxy på overflaten. Det er den som gjør dette spesielle “skinnet”.

 

Men hva skjer HER….??


Junior prøver å SPRENGE seg inn døra midt i foto-shooten….. Slikt vil itte modellen ha no’ tå!

 Og så klistrer vi på øss “Modell-gliset” att!

 


Og så flyg vi bortåt skjenken å’ er så SMØRBLIDE …….som bære Rakker’n!!

 

Kjolen er  fra Designform. Halv pris, litt over 600,- Denne blir en favoritt. Den er mjuk og behagelig å ha på seg! 

Jeg har hodetørkler i flere farger. Så surrer og ordner jeg, så jeg får den kombinasjonen jeg vil ha!

 Det ble et bra innhugg i lommeboka! Men jammen har jeg fått meg mye fint som jeg kan kombinere! Har ryddet i klesskapet. Der var det mye “slitent”. Noe ble kastet og noe havnet i skuffen med “Arbeidstøy”. Tunikaene jeg bruker på tre av bildene har jeg hatt i et par år. De er også fra Uno, og er like fine som da de var nye! Jeg vasker dem på ullprogram med Milo.

 

 Hvis noen for ett år siden hadde sagt til meg at jeg skulle legge ut bilder av meg sjøl på nettet og “Leke modell”, så hadde jeg sagt:

“Aldri i væla!”

Det går an å skifte mening!

Og så handler det om å våge………..

 

Jeg er storfornøyd og synes jeg har funnet en stil som jeg trives veldig godt i!

Kjærring med skaut og –  litt slik BOHEMAKTIG….

Det er….Karidansen!

 

 

 

12 kommentarer
    1. Det var flotte bilder! Både du og klærne var flotte. Synes du kan prøve deg som Tara-modell , bare sende inn søknad neste gang….. Dette er så absolutt klær jeg også liker, at de er komfortable ser man, og så liker jeg godt skarpe farger. Og nydelige farger sammen. Jeg likte best det første bildet med de blåfargene sammen og den kjolen på de siste bildene. Og pusen som måtte være med da , hi hi…

    2. maiken: Ja, pusen bare kom – helt uoppfordret. Spennede med lang skjørtekant.Sjøl liker jeg også det nederste antrekket best – og det sjøfargede skjørtet med mørkeblå tunika til.

    3. Her var det mye fint og du tar deg godt ut som modell…vakkert smil og fin utstråling har du også 🙂
      Gøy med farger på klærne..blått og turkis er så fint sammen ..og den rosa kjolen så utrolig behagelig ut…og kledde deg godt…men det gjorde jo alle plagga da 🙂 Fin helg videre :))

    4. annebe: Tusen takk for hyggelig kommentar. Du har jo litt erfaring med det, så det er litt ekstra stas å få positiv tilbakemelding fra deg på dette feltet! 😀 Fortsatt god helg til deg også! 😀

    5. Så utrolig herlig altså. Og sånne fantastisk flotte farger <3 Jeg elsker når folk tør å bruke farger 😀 Så dette apellerte virkelig til mitt hjerte <3
      Den siste kjolen var virkelig fint synes jeg. Likte så godt halsutringninen 🙂 Og det bildet som du referte til på veggen, var også nydelig altså 🙂 For ikke å snakke om medmodell Anastasia. Klart hun også måtte få bidra 🙂
      Ja, det handler om å våge, å gå ut av komfortsonen. Du er kjempetøff, og nydelig 🙂
      Jeg handlet klær i dag selv. En ny bukse. Og den var mørk lilla 🙂 Veldig fin. Handlet den på Bik Bok. Egentlig var det datteren min som skulle handle klær, men så endte jeg opp med den buksen, pluss en joggebukse også. Kosebukse egentlig. Jeg har ikke vært så sprek i farger på bukser jeg. Men i dag slo jeg til 😉
      Ha en fortsatt fin helg 🙂 Klem <3

    6. Eva: Tusen takk for hyggelig kommentar! 🙂 Nå har jeg handlet klær så det holder for en lang stund, og jeg har mange plagg som kan kombineres. Ja, den nederste kjolen er en favoritt. Er det kjølig kan jeg bruke en tynn genser inni. Så fungerer den også som høst og vinterkjole. Det gjør forresten flere av de andre plaggene også, sjøl om sterke farger kanskje er finest om sommeren når man har litt farge. Gratulerer med lilla bukse og kosebukse! Moro med litt andre bukser enn Olabukser i blant::D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg