Musikk!!

 

Jeg har alltid vært glad i musikk!

Musikk kan få meg til å drømme meg helt bort…

Musikk kan få meg til å smile…

….gråte…

……sprette opp –  og danse og hoppe…….

Livet mitt ville blitt mye fattigere hvis jeg ikke hadde tilgang på musikk i en eller annen form…

Min forrige katt, Violetta, var også veldig glad i musikk. Hun pleide å ligge rett ved siden av høyttalerne når jeg spilte musikk på Spotify.

Hvis jeg danset, ville hun være med. Jeg svingte henne rundt i full fart……..og hun syntes det var moro! Det er jeg sikker på, for hun sprang etter meg og bet meg i bena til jeg tok henne opp og danset mer med henne!

Anastasia liker tilsynelatende også musikk. Hun har begynt å legge seg ved høyttaleren på samme måte som Violetta.

Danse synes hun blir for skummelt….i alle fall foreløpig.

I går kveld hørte (og så) jeg et klipp der en pianist og en fiolinist spilte “Halleluja”. Da la Anastasia seg foran skjermen og begynte å male intenst!

Det falt tydelig i smak!


KurrrrrrrrrrKurrrrrrrrrrKurrrrrrrr………..

 

Vær litt overbærende med meg, da…….

……det er jo flere dager siden sist jeg la ut et innlegg om katta…….

 

14 kommentarer
    1. Så koselig å lese om katten din :), og på bloggen din.
      For min del må du bare legge ut mer om katten. Jeg har en katt og to hester selv. Og en rådyrmamma med to kje i hagen. Dyr er kos.

    2. May: Ja, dyr er veldig kos.:D Artig med rådyrmamma og avkom i hagen! Kattungen min gjør en del ugagn, så det blir noen ramponerte gjenstander….. men det roer seg vel når hun blir større! 🙂

    3. En katt etter musikk 😉 Så herlig 😀 Min pus vender det døve øret til. Men om lyden blir for høy, flytter den seg, enten til et annet sted i huset, eller ut 😉

    4. Jeg hører jo alt for lite på musikk,, dessverre. Er bare blitt sånn over år. Men synger jo i mannskor så får jo masse musikk gjennom det 🙂 Og den Halleluja der, er det den som er skrevet av L. Cohen ? i såfall så har vi den i koret 😀 Ikke rart Anastasia falt for den 🙂

    5. Du skal bare fortsette å skrive om katten du, jeg liker katter 🙂 Og musikk kan jeg ikke leve uten, eller jeg kan vel det, men det hadde blitt fryktelig trist. Ha en fin kveld

    6. Eva: De to siste kattene mine har elsket musikk. Før det hadde jeg noen engstelige kattesjeler som verken likte støy eller herjing av noe slag! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg