Sammarskleer! (Mor og datter er fotomodeller…… for en kvæll…..)

 

Dattera mi og je har hatt “Jentekvæll”. Vi har eti “Hemlaga fiskegrateng”…..

Og så har vi hatt  “photo-shoot”.

Toppen er i frå Lindex. (Den er ny!) Skjørtet har je snurpe’ å sydd sjøl…….. Je kjøfte stoff på Fabrikkutsalget neri Dala for et par år sea.

Sandala er i frå Nye Ulven, men døm er itte helt nye for det…..

 

Je har vøri inne på bloggen hennes Annebe og lært meg å possere. Je øvde meg framma spelen før je stelte meg tel som modell!

Je er itte så dreven da….men det vart itte fullgæli’ syns je!

Je er itte helt HER ennå…….. Shorts og frynser !  A’  Annebe er ei flott dame, både uttapå og inni! 😀

 

 

Her er Ellen-snuppa mi…….. 

Kjolen og jakka vart kjøft på Hennes & Maurits en gong for lenge sea. Økkologisk bomullsstrømpebukse i frå Lindex!

 

Benføringa er kanskje itte helt ætter boka………

 ………..men det er fell lov å laga sin egen vri?

21 kommentarer
    1. Nydelige modeller er dere synes jeg. Og freshe og flotte klær. Synes det er så fint med farger på klærne <3 Skoene dine, som ikke var nye, var i alle fall veldig fine og sommerlige. Likte dem kjempegodt 😀
      Og smykket også...superfint <3
      Du kler blått utrolig fint. Veldig fine bilder.
      Og datteren din er jo også såååå nydelig <3 Jeg har en lik jakke som hun har, bare min er grå 🙂 Så vi har visst samme smak da 😉 Kunne i grunnen godt tenke meg den fargen hun har, for det er en farge jeg også liker godt 🙂
      Modeller kan dere fint være...Det er det ingen tvil om 😀

    2. Aner en herlig jentekveld med mor og datter 🙂 Og dere fikser jo alt.. både klær og posering og fotografering. Ka står så på 😀

    3. Så koselig dere har hatt det da 🙂 Litt fotoshoots må til 🙂 Hadde dere masker på også 🙂 ? Det er jo litt jentekveld også 🙂 Ha en strålende dag, du fine fotomodellen. 🙂 Du ser så sprek og fin ut atte 🙂 klem

    4. Eva: Tusen takk for hyggelige komplimenter! Det smykkket er jeg veldig glad i. Kjøpte det i Hellas for et par år siden. Jeg kikket på det hele uka. tror det kostet 40 Euro, og det syntes jeg det var verdt! Dattera mi handler på billigkjeder (som moren sin) og litt på loppemarked. Hun har sin egen stil, og gir litt blaffen i mote.Jeg er veldig glad i klær fra Uno og har en del derfra, men det er jo en del “kvassere” pris på de klærne! 🙂

    5. dedicat: Ja, vi hadde det veldig koselig. Hun er en ung dame som har sine meningers mot, sjøl om hun som regel ikke er så høylytt av seg. Veldig idealistisk – og går ofte på tvers av “strømmen”. Mor er stolt av frøkna si! 😉

    6. frodith: Nei, den berømmelige maska er fortsatt intakt. Da Ellen så posen, skjønte hun med en gang at det var maske. Da jeg fortalte om blødmen min, lo hun godt. 😉

    7. Skrev en kommentar , men litt usikker på om den ble sendt..så prøver igjen…
      Fine er dere begge to og poserer som dere aldri har gjort noe annet…gøy at du har”lært” litt av meg da..hehe…og takk for hyggelige ord ..og link :))
      Jeg prøver å få lest de “faste”bloggene, selv om jeg ikke kommenterer noe særlig om dagen..men her “måtte” jeg jo legge igjen en kommentar da :))
      Kommer sterkere tilbake, men litt annet fokus om dagen …Ha en fin kveld videre :))

    8. Dere er fin og veldig søte, jentekveld er kult. Dere kan godt være modeller, det kler dere. Ønsker dere en fortsatt fin sommer. Ta gjerne en titt innom bloggen min også. Hadde blitt glad for en kommentar tilbake

    9. annebe:Tusen takk! :DJa, det var hyggelig at “læremesteren” stakk innom! Du er litt av grunnen til at jeg tør….For sånne ting synes jeg er mer skummelt enn å legge ut det jeg skriver!:)

    10. Dere e nå så flotte begge to!, men dere ligner ikke på hverandre. Jeg sier alltid at min yngste har jeg fått med meg feil fra klinikken 🙂 Og sier det igjen , gøy med dialekt, jeg hører deg snakke….:)
      Har forresten to søstre som heter Kari og Ellen

    11. maiken: Takk. Nei hun ligner mest på faren sin – og har også en del likhetstrekk med min søster og også litt med moren min. Begge gutta har flere trekk fra meg – særlig eldstemann. 🙂 Rart med disse genene! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg