Jada……..jeg vet at jeg lovte…

 

…………at jeg ikke skulle legge ut flere bilder av kattepusen på noen dager…..

…hvis hun ikke gjorde noe VELDIG SJARMERENDE!

Og DET gjorde hun selvfølgelig……

Mens jeg støvsugde i stua….

…….oppdaget jeg dette……  :

 


Anastasia har satt seg ved spisebordet……

Tenk bare tre måneder….og så sitter hun SÅ fint ved bordet!!

Nå er det kanskje noen som tenker……. :

– Hvis den dama der får barnebarn, så går hun vel amok med kameraet!

Ja, det kan godt hende!

MEN :

Det kommer ikke ett eneste bilde på offentlige medier av Karidansens fremtidige barnebarn………

…….. uten mine barns og svigerbarns tillatelse! Og sjøl om jeg får det, vil jeg være ytterst forsiktig!

Nå har jeg ikke ringt til Valdres og innhentet tillatelse fra kattemammaen, da……. 

Men jeg regner med at det går greit likevel!! 😉

 

18 kommentarer
    1. Mariann Sæther Tokle: Takk…og så morsom og hengiven….og klok! Jeg var lei meg da Violetta døde, for hun var veldig spesiell….. men jeg har fått en herlig arvtager i Anastasia!:D

    2. Vi tåler maaange bilder av den skjønne. vanskelig det med bilder som skal legges ut, jeg går også mange runder med meg selv om hvor mye jeg skal dele….Kanskje det forandrer seg etterhvert…Men det med tillatelse er viktig, både hva man skriver ,og viser bilde av…

    3. Må bare smile litt jeg. For når det gjelder løfter i sånne henseender så er jeg sånn moderat lydhør. Og nå skal du vite at jeg har fem barnebarn og et lite oldebarn.. Men faktisk så har jeg vært utrolig forsiktig med å fremheve de på bloggen. Og da helst i positurer der de ikke er mye synlig, og med foreldrenes tillatelser. Men det er ikke lett å styre seg.. og hvorfor skulle du det? Den katta ar jo bare helt skjønn.. 😀

    4. Puh….heldigvis tok du til vettet, og la ut nye bilder av frøkenen <3
      Og dette her var jo bare såååååååå sjarmerende <3
      Gleder meg til flere bilder jeg, innimellom i alle fall 🙂 Og nå har jo ikke kattemammaen så mye hun skulle sagt heller. For hun har jo tross alt overlatt formynderskapet til deg 😀 Nå er DU Anastasias foresatte 😉

    5. maiken: Vi skal være forsiktige på sosiale medier, både med bilder og tekst – hvis det handler om andre. Pusen er det ingen fare med. for jeg tror ingen vil misbruke bildene av henne! 😀

    6. dedicat: Du har absolutt holdt deg “innenfor”. Du har jo vært veldig forsiktig med å legge ut bilder. Da jeg brukte et bilde av venninna mi her om dagen, spurte jeg ikke om tillatelse, men bildet er nesten 30 år gammelt og heller ikke et nærbilde! 😀

    7. Eva: Ja, det er nok liten risiko forbundet med å legge ut bilder av katta si! Lover at det ikke skal komme bilder hver dag, men en liten stemningsrapport i blant, DET blir det nok! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg