Hvilken synes DU er finest?

Det er en sånn jentegreie, det der. Stiller du en mann det samme spørsmålet, så får du som regel ikke noe svar. Blomsterdekorasjonen som jeg laget etter at Anastasia hadde turnet i orkideen min, tapte seg fort. Gerberaen (eller germinien) var litt slapp allerde fra starten av. Derfor kjøpte jeg en ny til den nette sum av kr. 15,-. Hvilken variant liker DU best? 

“Den Gamle”  :

Eller “Den Nye” : 


???

Det er jo nesten samme dekorasjon. Har altså skiftet ut hovedblomsten og satt inn et lyst , spraglete blad til. Er litt svak for assymmetri. Noen ville sikker sagt at det blir “feil” med det store, grønne bladet på den ene siden……. men jeg liker det!

Så : Hva synes du?

Er du symmetrisk eller assymmetrisk av deg?

12 kommentarer
    1. Vet egentlig ikke om jeg sendte kommentaren jeg skrev, for den ble plutselig vekk , bare fordi jeg kom borti den “galningen” på videoen så jeg skvatt slik :), ( har ikke drukket vin enda :).
      Men om jeg må velge så blir det den nederste (begge var egentlig like fine), og tror jeg heller mest til det som er symmetrisk…

    2. maiken: Ja, det er kanskje mest behagelig for øyet med det som er symmetrisk! Samtidig blir det litt spenning med det assymmetriske synes jeg! 😀

    3. Godmorgen 🙂 Ja det er jo på sånne spørsmål det er fristende å si ”ja takk begge deler”. Men jeg er nok en smule asymmetrisk av meg. Blir det for symmetrisk så begynner man å henge seg opp i millimeter her og der, og mister litt fokus på helheten 🙂

    4. dedicat: Ja, det gjelder ikke bare i forbindelse med dekor……….Hvis ALT alltid skal stemme på millimeteren….så blir det fort litt sånn “Kontrollfreak-aktig”. Litt runde kanter, og assymmetri kan være greit i livet generelt. Jeg må nok innrømme at jeg i noen sammenhenger kan være BÅDE firkantet OG symmetrisk. 😉

    5. fruensvilje: Ja, jeg er også litt “Gul” av meg. Derfor valgte jeg den gule i første omgang. Så var det moro med litt forandring da jeg måtte bytte den ut. 🙂

    6. Jeg likte best den gule, for den var så frisk og sommerlig. Men den nye var også veldig fin, gjerne til en spesiell anledning. Det blir liksom valgets kval, så kan godt skjønne menn, når de stadig får sånne spørsmål, det er jammen ikke lett å velge alltid 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg