Ja, nå lurer du vel…..?

Onsdag formiddag satte jeg meg i bilen og dro til Fagernes………

Det er ca to timers kjøretur herfra. Turen oppover gikk veldig greit!

Hjemover var det litt verre……… Da hadde jeg nemlig med meg en liten passasjer……..

Og DEN passasjeren likte slett ikke å kjøre bil!

DET HØRTES GODT…..sånn ca hvert femte sekund – HELE veien hjem!

Nå skal jeg ikke gjøre det verre enn det var……. På forhånd hadde jeg nemlig alliert meg med søstra mi –  som bor på Dokka. Det er omtrent midt i mellom Brumunddal og Fagernes. Jeg avtalte at jeg skulle stoppe hos henne for å få en liten pause fra hyling og remjing!

Da vi kom dit, var passasjeren storfornøyd! Hun sprang omkring og koste seg verre!

Tilbake i bilen, startet spetakkelet igjen, men nå hadde sjåføren samlet krefter til ny dyst. Derfor gikk det gikk rimelig greit.

Nå har vi vært hjemme i nokså nøyaktig ett døgn………..

Passasjeren har slått seg til ro, og hun og jeg er i ferd med å bli bestiser…….

Hun har inspisert hele huset,….og tatt en klunk på pianoet. Jeg er overbevist om at hun er musikalsk, men notekunnskap er det foreløpig dårlig med…….. 

I natt fikk jeg altså hodebunnsmassasje og ørevask……..

Du må vente litt til……

……….men i morgen skal du få hilse på henne! 😀

 


Bestiser…..

(Bilde fra Google)

16 kommentarer

Siste innlegg