Sommerantrekk!

Jeg var en tur på UNO i Brumunddal i dag. Dessverre skal butikken legges ned i løpet av en måned, og det synes jeg er synd…. De har så fargerike og behagelige klær der… Det er ganske dyre klær, men de holder seg i vask etter vask.

Litt sånn bohem-aktig stil…. og det liker jeg!

I dag kjøpte jeg piratbukse, tunika og jakke.

Og så foreslo dama i butikken at jeg kunne ha tørkle i håret…..

Det ble liksom prikken over i’en…….

Jeg har jo en forkjærlighet for knall turkis og limegrønn, og det går igjen i garderoben.

Godt å friske opp, for nå har jeg gått i den gamle, svarte treningsoverallen og joggesko i noen dager.

Har to nesten like overaller, så da blir det ikke mye variasjon i hverdagen!

Ja visst er det praktisk….men svært lite feminint! Nå var det dessuten lenge siden jeg hadde kjøpt meg klær.

Ja, bildet ble litt mørkt. Det hjalp ikke at jeg satte inn en liten sol heller…….. I og med at jeg ikke har lært meg det med sjølutløser, så “jukset” jeg litt, slik at jeg fikk gjemt kameraet bak en blomsterbukett!

 

26 kommentarer

Siste innlegg