Når tankene våre forteller oss at Noe eller Noen er “feil”.

 

Ja, nå kan jeg jo starte med å si hva som virkelig er feil her : Jeg skulle sette inn tekst i snakkebobla (og fikk det til også), men så ble skrifta for lita og så skulle jeg ta den bort…… Og plutselig hadde jeg trykket på “lagre” uten at skrifta ble med, så da ble det sånn…..

Når en har strevd så fælt med å tegne i “paint”, så kan en jo ikke vrake tegninga bare fordi det ikke ble tekst i snakkebobla!

Har jeg forklart det slik at dere skjønner det nå, eller???

Det som SKULLE ha stått i bobla var : Alt er Feil med den Feite, Frekke, Fotballgærne Frosken!!


Det kvekker i sivet…….

 

Drar dere kjensel på denne dama??

Det har vært noen frosker i livet hennes………..tenker hun. Og denne dama har en tendens til å tro noe så innmari på tankene sine, altså!!!

Hun er kanskje ikke den eneste i verden som har det sånn……?

Dette var noe av det vi snakket om på work-shopen i helga.

Vi tror på tankene våre…. så de blir “Sannheter” for oss…….

Da er det fort gjort å tenke at det er mye feil med omgivelsene….. 

For eksempel med partneren………og hans eller hennes væremåte og handlinger.

 

Den gode “nyheten” er jo, at det heldigvis er mulig å endre på dette tankemønsteret…………

……..ved å bli bevisst på det…….

 

Så kan det hende at det er noen mennesker vi velger bort fra hverdagen…. for en periode…eller for godt!

Det betyr ikke at det er noe feil med dem eller oss..

Kanskje det betyr at vi har lært hverandre det vi skulle………?

 

 

6 kommentarer
    1. Det er som regel aldri feil med bare EN part nei…og ingen kan defineres som mer FEIL enn den andre nei 😀 Men det er sammenblandingen som av og til ikke går, og da er kan frosken bli for stor for noen 😉 og litt feil kanskje 🙂 Jeg tror man lærer av alt man er igjennom og ser aldri noen grunn til å angre på noe. Lært noe har man uansett 🙂
      Til Paint: Selv om du lagrer, så kan du gå inn og viske bort teksten med viskelæret og gjøre det samme om igjen om du vil 🙂 Ha en nydelig fredag Karidansen <3

    2. Oj ja, litt skummelt. Det skal jeg tenke litt på. For jeg har altfor mange tanker i hodet, og må kanskje tenke litt godt etter før jeg lager sannheter utav dem 🙂 Takk! Godt å bli minnet på sånt. Hvilken work-shop var du på?

    3. frodith: Ja vi lærer uansett…og noen ganger må vi gjøre samme feil om og om igjen før det begynner å demre…. Jeg skjønner ikke det med paint. Jeg lagret det i “dokumenter” og jeg fikk ikke til å redigere….. Ha en fortsatt fin kveld! (Har jobbet i kveld, så er først nå jeg er innom!) 🙂

    4. Min matgale verden: Det var på Lillestrøm. Vi var bare tre damer, men det var veldig ok. Hun som ledet det har gått på noe som heter 3P – akademiet. (Tanke, bevissthet, Livskraft) 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg