Kveldstur til Hamar…

 

Jeg tok meg en liten kveldstur til Hamar på søndag. Jeg ruslet litt omkring, og så tok jeg noen bilder med mobilen. Disse er tatt i en liten park rett ved jernbanestasjonen.

En liten idyllisk lomme midt i travelheten ved stasjonsområdet….. Det er også hvitmalte benker her, omkranset av syrinhekk.

Litt nostalgisk og ganske så vakkert…….

Så godt at det blir laget slike små oaser. Så fattige vi ville bli uten kunst……. i en eller annen form…

……..enten det er menneskeskapt….

……..eller er naturens egne kunstverk!

16 kommentarer
    1. Jeg liker også å fotografere kust, om jeg finner noe fint. Statuer og skulputrer, men også bilde-kunst. vet ikke om du fikk med deg, men jeg skrev om en kunstner, fordi jeg hadde tatt bilder av noen av bildene hennes. Så linket jeg til siden hennes, og skrev litt om henne, og jeg fikk et gavekort mange måneder etterpå, hos HENNE, til å handle kunst hos henne. Fikk to fine bilder til 1000 kr 🙂 Moro 🙂

    2. Jeg har vært mye på Hamar 🙂 Jeg hadde en tante som bodde der så jeg besøkte henne. Og jeg har en venninne som har bodd der i årevis så det var fast hver sommer at vi besøkte henne sammen med barna. Herlige minner.

    3. Så enig. Dette var bilder som viste litt av det store mangfold vi har omkring oss, men det gjelder å oppsøke det selv.Takk for at du viste det fram og ha en fin dag videre! 🙂

    4. Nydelig <3
      Vi trenger de grønne lungene i byens larm og leven. Samme hvor urbane man er, så trenger man litt pusterom på en grønn flekk 🙂

    5. Ja, det skaper mye glede når det er farger, blomster og kunst rundt oss, og ikke minst at det er litt ryddig utendørs. Her er det nesten ikke mulig å stikke nesen ut i dag, det regner og blåser og folk er litt sur og lei. Jeg er glad jeg ikke har gått på ferie enda.

    6. frodith: Nei, jeg har ikke fått med meg det, men det var jo artig! Så forresten at du hadde tatt noen bilder av noen malerier med masse ekorn på (tror jeg det var!), men det er ikke lenge siden, så jeg går ut fra at du refererer til en annen gang!:D

    7. Eva: Absolutt!! Jeg bor landlig til. Har alltid gjort det, men kjenner at jeg begynner å bli mer “urban”. Har nok lyst til å bo litt mer sentralt når jeg skal flytte neste gang! 😀

    8. maiken: Tror det er slik over alt nå… Surt og vindvær. I og med at jeg ikke har en stor fast stilling, skal jeg jobbe mye i sommer når det er behov for ferievikarer. Litt ferie blir det nok i juni og august likevel! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg