Morgengry….med litt juks!

 Fotoutfordring nr. 10.

I dag har jeg jukset…. Jeg hadde ikke noe bilde av morgengry…. Dessuten har jeg ikke så mye tid til å gå på fotojakt i helga i og med at det er jobbehelg igjen. 

Så da er det bare å gjøre som Ingrid Espelid (og Frodith) og “juksa litt”. Frodith jukset jo veldig elegant med den dua i gresset her om dagen! 😉

Jeg er ikke så avansert, men LITT juks får jeg til……. Så her er et bilde jeg tok på en grå dag i vinter. Litt farge og “solstråler” så ble det mitt “Morgengry”.

 

 

Tenk å gå ut på verandaen en grytidlig morgen og bli møtt av noe slikt….

DA hadde jeg blitt overrasket, og trodd at jeg fortsatt  befant meg i gårsdagens tema….

…….nemlig i Drømmeland! 😀

 

Må ha med NOE ekte også da…

Dette er det jeg ser når jeg åpner øynene om morgenen nå for tida. (Akkurat SLIK så det ut i dag!) 

– Er DET så flott, da , sier du kanskje…..?

JAAAAA!!

……….for før så jeg bare rett inn i mørke, dystre grantrær…….

I sommer tok sønnen min motorsaga og hogg ned de gamle forvokste trærne…… mer enn tjue stykker var det…..

…….og da slapp lyset inn…….på soverommet hennes mor……..

Treet på bildet er ei lønn. Den er litt preget av å ha stått i skyggen av grantrærne……

…..men nå “Rår den grunnen åleine”! 

 

 

 

 

8 kommentarer
    1. For det første..du har BLÅ himmel. heldige du :). Og kan tenke meg det var godt å få bort grantrærne. Våkne til lys og luft :)))).
      Leike seg bilder og redigering er bare veldig artig syns jeg. Syns du pixlr er greit å bruke?

    2. Jeg tror jeg så omtrent akkurat det samme som deg 🙂 For vi har hatt en grusom rad med digre stygge grantrær mot sør.. og det var en himmelsk lettelse og forandring når de forsvant 🙂 Og juks??,, hmmm.. er visst blitt vanlig her inne i det siste..lurer på om det er vaksine å få for det 😛

    3. Helt herlig juksing 😀 Og for et morgengry det ble 😀 Du er morsom <3 Jeg har en gammel morgengry jeg... Hvis det ikke dukker opp noe vakkert her i morgen tidlig 😀 Klemmer <3

    4. dedicat: Det er ikke greit når hekken vokser kjempehøy. Heldigvis er sønnen min og jeg på linje når det gjelder å fjerne digre trær som vokser innpå huset Det er en fordel å eie trærne sjøl da. Hvis det er naboens trær som skygger for lyset er det verre!. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg