Uvant synsvinkel…

 

Det er klart for Frodith-challenge nr. 6. Håper Frodith er på bedringens vei når det gjelder senebetennelsen…. eller hva det er som gjør at armene er vonde! 😀

Den 16. mai la jeg ut bilde av denne :

 

Slik ser den ut fra undersiden. Ser du godt etter, ser du speilbilde av kameraet, håret og hendene til Karidansen midt under glassbollen.

 

Jeg fikk litt større avstand til motivet da jeg strakte armene over hodet bak meg!

Hvordan jeg tok bildene? 

Jeg har glassplate i salongbordet, så jeg satte dekorasjonen oppå den og la meg på ryggen under bordet. Derfor ser du også plankene i stuetaket (særlig på det nederste bildet!)

Junior kikket litt rart på meg da jeg holdt på…….. men han er jo vant til at mor får noen fikse ideer i blant……..

Jeg blir så barnslig av disse påfunnene dine, Frodith! 😉

…..og jeg har registrert at jeg ikke er den eneste……..

Lurer på om det har ligget latent i oss en stund……..?

 

16 kommentarer
    1. natheless: Takk! Ja, det er godt å være litt barnslige sammen. Det er mye alvor i livet også, men med en positiv innstilling så går det meste bedre! 😀

    2. Herlige bilder og ikke minst tanken på hvordan de ble tatt 😀 Egentlig så burde det jo vært en fotograf som var rundt og tok bilde av OSS når vi holder på med denne utfordringen 🙂 Det hadde sikkert blitt en artig fotoserie 😀

    3. Stilig det da..og ja man gjør helt klart litt av hvert for å få et bra bildet og en kreativ løsning på oppgavene…hurra for de “barnslige”sier jeg ..:))
      Har fått med meg innlegga både om hender og det å få litt støtte når man er lei seg / får vondt…
      Ønsker deg en fin dag…her er det grått og regn i dag :))

    4. Margrethe: Har ikke sett det. Det har hendt at blogger jeg følger plutselig har “forsvunnet”. Jeg får oppdatere og se om det er det som har skjedd med din! 🙂

    5. annebe: Ja, hurra for de barnslige, eller kanskje det er riktigere å bruke barnlige? Ordet barnslig har en litt negativ klang, men barnlig har en mer uskyldig og “ren” klang, synes jeg! 🙂 regner her og! Håper nakken din er noenlunde i dag! God kveld! 😀

    6. Den Blå Steinbukk: Du kunne jo ikke godt dra av garde å kjøpe deg et glassbord for anledningen. Det er bra å ta oppgaver alvorlig, men ett sted går vel grensa? 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg