Det er tid for en reklame……

 

….. for ei ung og spenstig dame!

Ho har bursda’n sin i dag; tegnspråk, DET er hennes fag!

Full tå latter, liv og lek, – spenstig, sprudlende og sprek!

Inkluderende som få, initiativrik – finner på

rare skyggelek-seanser –  lager fotokonkurranser.

Vet å bruke sine sanser; ser de fineste nyanser!

Gratulerer med dagen FRODITH!!!!

 

Frodith har forresten lært meg at det er et tegneprogram på dataen som heter “paint “. Jeg måtte bli 52 år (og kjent med Frodith) før jeg fant ut at det gikk an å tegne og male ved hjelp av et dataprogram! Her har jeg “tegnet” Frodith. Likheten er slående, ikke sant?!

Har du lyst til å se noe av lekenheten til Frodith, kan du klikke på linken nedenfor. (Det var forresten Frodith som lærte meg å linke også….på “bakrommet”! )

Frodiths Vår-foto-challenge – Dag 1 – Vår-yr

 

Skjønner du hva jeg mener? 😉

 

12 kommentarer
    1. Huuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuura! Herlig innlegg om en herlig dame! Håper hun får mange viftende hender foran seg i dag, for det vet jeg at betyr fest for henne! 🙂

    2. Jeg slutter meg så helhjertet til gratulasjonene.. og applauderer det herlige diktet 🙂 Jeg sang bare en bursdagssang til henne,, men har jo verken lært meg link eller paint 😛 😀

    3. Så nydelig herlig dikt 🙂 Jeg blir rørt av ordene, og glad som en lerke 🙂 Jeg har fått senebetennelse i armene eller noe, så kommer ikke til å skrive stort i dag, måtte bare takke deg for fine ord <3Herlige Kari <3 Og nydelig tegning, jeg se jeg likner 🙂 klemmer og takk <3

    4. frodith: Koselig at du likte det! Synd at du har fått vonde armer på dagen din. Du får la Herr Frodith pusle litt rundt deg! Jeg ønsker deg Riktig God bedring, og en trivelig bursdagsfeiring! 😀 😀 😀

    5. natheless: Ja, hun har dessverre fått vonde armer i dag, så da håper jeg som deg at det er mange som vifter for henne. Det er så absolutt fortjent! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg