Dagen før dagen…..og en magnetisk overraskelse….

 

Jeg kikket ikke i postkassa før litt utpå dagen……….. Da jeg først hentet posten, ventet det en liten overraskelse på meg…..

Da jeg åpnet, fant jeg dette :

Magnetisk bokmerke med ugler på! Det hadde jeg aldri hørt om eller sett….

….før i dag.

Dette er premien jeg fikk for at jeg var en av vinnerne av konkurransen der vi skulle kjenne igjen bloggvennene som bor i bloggblokka til Frodith….

….ut fra tegningene hun har laget av dem!  

 Tusen takk, Frodith!


Junior og jeg var en tur i blomsterforretningen i dag. Der fant Junior noe han likte godt!

Fin denne….men det ble ingen handel…. Vi sjekket ikke prisen en gang…….

Junior har vært travel idag. Først steinplukking, så filming angående en reklame noen fra filmgruppa skal lage for et serveringssted i Dala. Og så skal han og en ungdomsskoleelev til holde tale under flaggheisinga i Brumunddal i morgen tidlig….

Han er omtrent så avslappet til det meste som bildet viser……..

DET er ikke Moder’n…… Hun hisset seg litt opp idag, for hun var redd for at Junior hadde for mange jern i ilden på en gang…….og at han ikke tok jobben med talen alvorlig nok!

Men nå har jeg sett på talen, og den ser bra ut. Jeg skal jobbe i morgen, så jeg får ikke hørt på ham. DET tror jeg bare han er glad for……. 😉

Han har pusset skoa sine, da……..

 

Og mor har laget blomsterdekorasjon……… Hadde tenkt å ha stemor som blått innslag, men stilkene var for mjuke, så da ble det rødt, hvitt og grønt i stedet!

 

Vi sees i morgen! Har gjort “leksa mi”, så jeg skal så vidt innom bloggen og legge ut “Svaret” i morgen tidlig!

8 kommentarer
    1. Høres faktisk ut som junior har fått stabilisert gps’en av sin kjære mor,,og er rimelig stødig på kursen dit han vil 🙂 Litt synd å ikke få høre talen da.. og jeg er slettes ikke så sikker på at junior innerst inne ville sett et anonymt glimt av deg baki der et sted. Jeg har også gjort leksa til i mårra.. men den var ikke enkel så. Ha en fin kveld

    2. dedicat: Ha, en fin kveld du også. Nei, leksa var ikke enkel, men jeg GJORDE det litt enkelt…. Det er vel det som er kunsten i mange sammenhenger.Gjøre det enklest mulig og samtidig bestrebe seg på å gjøre det ordentlig. Foto-challengen til frodith er jo bare moro og lek, så akkurat DET gjør vi det vi vil ut av! 😀

    3. Det må være en ordentlig og grei gutt som pusser skoene sine selv….Håper du får en fin 17-mai dag i morgen tross jobb, jeg gjør det unna i natt…

    4. maiken: Du ligger kanskje og sover nå? Jeg er ferdig på jobb og skal ta det med ro resten av dagen. Det er grått og regnfullt, så det er godt å være inne og fyre i ovnen! Ja, han pusser skoene sjøl. Han er 16 år, så det må han klare! 😉 (Men han er absolutt grei også!) Ha en fortsatt fin 17. mai! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg