Latter!

 

Da er det klart for oppgave fire i Frodiths Fotochallenge :

– En god latter forlenger livet…..Det sto det på russekortet mitt!

 

Her sitt det ei Fæst – stæmt Tullførkje og gapa og glise…. (og PEKE’ !) Jeg tror bildet er tatt i 1988, så jeg var 25 år gammel………

 

Jeg ler mye fortsatt……

……men hurra-meg-rundt-fester og fyllefjas har mistet sin sjarm for lenge siden……. (Om det noen gang har hatt noen “sjarm” …..)

 

 Dette var min vri på latteroppgaven. Jeg har jo bare knipset bilde av et gammelt bilde, men det må vel være lov å dra på “fotosafari” i arkivskuffene rundt om i heimen?

 

12 kommentarer
    1. Det må da i høyeste grad være lov, og særlig når det skaper latter og liv 🙂 Moro vri på dagens oppgave 🙂 Ha en fin dag selv med jobb og greier 🙂

    2. Her er alt lov som du vet 😀 Jeg synes dette var en god besvarelse, og frøken er meget fornøyd 😀 Ha-ha Nei, fra spøk til GLEDE. Veldig fin løsning dette da 🙂 Jeg valgte også meg selv, ikke så lett å finne latterbilder faktisk. Jeg var innom tanken om å dra ned på “Latter” men regner for mye 😀 Moro med et så gammelt bilde av deg også 🙂

    3. dedicat: Tusen takk! Har hatt det koselig sammen med “Gutta Boys” i dag. Vi var så vidt en tur nede i Dala og så på toget, og så var det godt å komme tilbake til boligen og kose seg med kaffe og kake! Ønsker deg en fortsatt fin dag også! 😀

    4. Jepp, en god latter gjør veldig godt for hele kroppen. Når andre ler, så ler vi også! Smil og latter ønskes deg på en helt vanlig mandag! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg