En tusenkunstner…?

 

Ja, det tror jeg denne dama må være….

Hun er en av dem jeg har blitt kjent med etter at jeg begynte å blogge!

Jeg har blitt kjent med mange trivelige folk på blogg.no. Det er stas å stikke innom vennenes blogger. Hva har de funnet på i dag, mon tro?

Akkurat DENNE dama er ikke bare en tusenkunstner! (Det er forresten ikke bare! ) Hun er også svært kunstnerisk anlagt. Hun lager de nydeligste malerier. Hun tryller fram de lekreste drakter av noe som i utgangspunktet kan se både glorete og “Jalla” ut . Hun er ikke redd for å prøve seg frem.

For eksempel kan vannfast tusj brukes til å dempe skarpe farger!

Hun er også en dyktig fotograf, og lager mange flotte fotomontasjer. 

Hun SER mye som mange andre kan overse…. 

I tillegg virker hun som ei raus og varm dame, som holder både hjertedøra og husdøra åpen…..

JA, selvfølgelig snakker jeg om…..

 Natheless!

Har du lyst til å se NOE av det hun driver med………

……., så kan du bare trykke HER : Hva driver jeg med? 

 

12 kommentarer
    1. Helt enig både kreativ og hyggelig er hun…koselig at du gir henne så fine ord også :))
      Nå holder jeg på å lage litt lørdagsmat her…form med potetstappe på toppen…enkelt og godt :)))

    2. Du har beskrevet henne så rett 🙂 Det er en dame med mange herlige sider. Hun er en kunstner i SJELEN hun, sånn har jeg tenkt. Hun ser så mye fint, og lager små verdener her og der, av alt hun finner 🙂 og det er moro å leve seg inn i tankene hun har, for det er eventyr på gang ofte 🙂 EN herlig dame rett og slett, kan bare skrive under på det 🙂 Koselig at du lager en hyllest til henne 🙂

    3. annebe: Ja, det er koselig å kunne fremheve andre i blant. Hørtes ut som god kosemat på lørdagskvelden. Den er vel fortært for en god stund siden nå! Ha en fortsatt fin kveld! 😀

    4. frodith: Kunstner i sjelen….det var et vakkert uttrykk, og en god beskrivelse av denne dama!:) Ja, hun inviterer oss inn i sine små verdener som bobler over av oppfinnsomhet og lekenhet! 😀

    5. Nå har gjestene gått og jeg svinget innom bloggen din sånn plutselig før jeg skal kvelde. Jeg har jo slett ikke rukket å følge med her. Lørdag var det feiring av min onkels 90 årsdag, og det ble veldig sent. I dag var jeg oppe halv sju, for å rekke alt. Det har det gått slag i slag.Men hjelp da jeg begynte å lese om denne tusenkunstneren, så var det jo MEG!!!! Jeg må jo bukke meg i støvet for dette! Tusen takk, verdens snilleste. Tusenkunstner føler jeg meg ikke som, men det er sant at jeg driver med mye kreativt!!!! Hyggelig å bli omtalt på denne måten. Nyt siste rest av 17. mai med et hurra fra meg.

    6. natheless: Koselig at du satte pris på det, og det er VEL fortjent! Du har så mange artige og varierte innlegg. Likte veldig godt historien om løytnantshjertet! God kveld fra meg! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg