LIV!

 

Da har vi kommet til Dag Tre i fotochallengen til Frodith :

Disse tulipanene har vært ekstremt fulle av liv! Jeg satte løk for mange år siden, og de har aldri fått noe stell. Likevel popper de opp hvert år, og nå lyser de opp til 17. mai!

 

Det ble hogget noen furuer rett ved låven for noen uker siden. Nå er det noen som har begynt å bygge seg hus der…….

Først så jeg ikke noe liv…..men så fikk jeg øye på Herr Maur…..

Rett etterpå fikk jeg øye på …..

Fru Maur også…… De var veldig travle, så det var ikke lett å få et skarpt bilde av dem! I alle fall ikke med de fotokunnskapene Karidansen er i besittelse av!

Da er oppgave tre i boks!

 

8 kommentarer
    1. Liv og røre er det overalt nå. Maurene er flittige dyr og så raske!!! Koselig med tulipaner. Jeg har også noen av det slaget. Ha en fin lørdag! 🙂

    2. Flott løsning,, særlig de bildene av maurene.Det er vel få steder i naturen der livet er mer yrende og hektisk enn akkurat i og rundt maurtuer 🙂

    3. Ja, der var det liv 🙂 Jeg har heller ikke sånne fotokunnskaper, men det blåser vi i 😀 Det er de artige løsningene som er hovedsaken 😀 Her er det grått og Rain, men jeg har vært på landet og klippet gress 🙂 lørdagsklem <3

    4. frodith: Nei, skal vi henge oss opp i manglende fotokunnskaper, kan vi jo ikke legge ut et eneste bilde! Nyklippet plen lukter godt, og ser fin ut! Klem tilbake! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg