Vår-yr

 

Nå har jeg vært og kikket litt på et par andre blogger….og flere skal det bli i løpet av kvelden!

– Dætta er for dåli’ , Kari, nå lyt du by åt du og  – sa jeg til meg sjøl, da jeg hadde sett et par eksempler på hva dere andre har gjort!.

Så derfor :

Utsikt fra verandaen min….. Kan bli vår-yr av sånt!


Stemorsblomstene skal snart ut i verandakassa. Må ha litt blomster til 17. mai!


Jeg fikk en orkide av mora mi i helga. Synes den ser litt vår-yr ut ……sjøl om den står inne….

Lavendel på verandaen. Den har begynt å få knopper. I bakgrunnen skimtes skyggen av ei vår-yr Kjærring!

 

Sånn, da er oppgave 1 utført! Honnør til Frodith som har tatt initiativet!

Vil du bli med på fotoutfordringen, finner du oppgavene her : Blir du med og hyller våren bittelitt??

26 kommentarer
    1. Se, der er du i gang også 🙂 Og det er jo ingen fasit her 😀 Ikke som JEG vet i hvertfall 🙂 Og det morsomme i det hele er bare å se hvordan folk løser det 🙂 Morsomt <3 og du hadde mange vår-yre fine motiver her 🙂 Takk for linking, moro når mange blir med 🙂 Jeg skal lage linke-liste til alle som er med, så man vet hvem andre som er med 🙂 Kommer i løpet av kvelden kanskje 🙂

    2. Moro at du er med også :))..og her var det mye som passa flott til oppgaven..og utsikten fra verandaen din var var jo helt super …der kan du sitte å være vår-yr helt til sommeren kommer :)) Kos deg med kvelden :))

    3. frodith: Så fint med linkeliste!Jeg har litt problemer med datamaskina igjen. Hvis jeg “forsvinner” fra bloggen noen dager,så er det derfor! Regner med at jeg ikke får gjort noe med det før etter 17. mai, hvis det skulle vise seg å bli nødvendig med en skikkelig overhaling! I så fall blir det vanskelig for meg å følge opp med fotoblogger, og det er synd. Har blitt litt “avhengig” av blogg kjenner jeg!:D

    4. annebe: Ja, kunne jeg ha levd av den utsikten alene, da hadde jeg ikke behøvd å jobbe en dag! Den er veldig flott, men jeg skal ikke bo her så veldig mye lenger. Det er yngre krefter som snart skal ta over her! Det blir vemodig den dagen jeg flytter, for jeg har bodd her akkurat halve livet mitt, men samtidig blir det godt å få mindre ansvar. 🙂

    5. Ja, her er det visst blogg.no som er våryr. Jeg strevde verre for å lage et nytt blogginnlegg. Ikke fikk jeg inn bilder og brått forsvant hele siden. Men nå er alt på plass igjen da! Kos deg i kvelden!

    6. dedicat: Jeg får nesten sug i magan når jeg ser utover Mjøsa nå om våren. Her kjøres det møkk og plukkes stein om dagen. Jeg leier bort jorda,så jeg er ikke direkte involvert i arbeidet, men sønnene mine er med! 😀

    7. frodith: Det var godt å høre, for jeg ble nervøs….. Det poppet opp tilbud om giftermål fra en asiatisk skjønnhet også. Da skrudde jeg av hele dataen, for jeg var sikker på at det var virus igjen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg