Kvirrevitt, kvirrevitt sier Karidansen…..

 

Hvorfor gjør hun DET, mon tro….?

Jo, det ser nemlig ut som om dataproblemene er løst! Det var nettleseren som var synderen… I alle fall var det DER viruset hadde klort seg fast…… Nå har Den Eldste Junioren avinstallert styggedommen, og installert en annen nettleser! Nå kommer Karidansen seg inn på både blogg og andre nettbaserte tjenester uten problemer! Grønne linker og thaidamer, som lokker med rampestreker, har forlatt åstedet! 

HURRA, sier Karidansen….

….for hun så for seg både tapte data og dyr reparasjon. Nå skal hun vokte seg vel for å trykke på “Tilbud om hjelp” som plutselig dukker opp på skjermen! 

Det er ikke alltid så ille som man frykter!

(Og det er jammen bra, for DA hadde det skjedd mye fælt,da!! 😉 )

Jada, det ER forbedringspotensiale på tegnefronten…..men pytt, sann…..

 

 

8 kommentarer
    1. Bra det ordna seg..på en enkel måte ..ikke måtte ha pc`n til reparasjon og den slags :)) …anstendig som jeg leste i det forrige innlegget ditt , kan høres litt “prippent”ut ja..men det er jo fint å oppføre seg anstendig ….
      Søt liten gul kylling….tegnet for hånd eller i paint ? Kos deg i kveld :))

    2. natheless: Takk! Ja, når jeg har sutret over elendighet, så må jeg jo også fortelle at det gikk bra til slutt! “Bære vælstand”, som vi sier på Hedmarken! 😉

    3. Godt når man har sine poder i nærheten, det må jeg si. Hadde jo yngsten her til i høst..men så fløtta han til Trondheim med samboer.. så nå er jeg rimelig forlatt når det gjelder data trøbbel 😛 Herlig flott at du fikk ordna det der..så liksom ikke for meg noen knallsuksess med grønne linker og thaidamer i helga 😀

    4. dedicat: Ja, eldstemann bor med samboer i kårboligen og minstemann bor her annenhver uke + litt dann og vann, så jeg har nesten alltid tilgang på folk som er hakket flinkere enn meg. Dattera mi er også rimelig god på data, men hun studerer i Trondheim og er bare hjemme en gang i mellom.

    5. Bra det ordnet seg, jeg blir kjempestresset når noe er galt med tekniske ting jeg ikke forstår meg på, om det er tv, mobil, eller pc. Og jeg liker ikke å være avhengig av at andre skal ha tid å hjelpe, men jeg finner meg i det, og er like glad hver gang de har ordnet noe for meg, eller lært meg noe nytt…

    6. maiken: Det er jo best hvis man kan være sjølhjulpen, men noen ganger må vi godta at vi kommer til kort. Blogginga har lært meg mye på mange vis. Blant annet har datakunnskapene mine forbedret seg betraktelig.På reparatørfronten begrenser det seg imidlertid til å kjøre virusprogram! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg