Konklusjonen er klar!

 

Takk til dere som stemte på “Dating-bildene” mine i dag!

Konklusjonen er klar : Det var bilde nummer tre som var favoritten!

Nr 1 og 4 fikk også bifall, men det var INGEN som nevnte nr 2?

Betyr det at menn ikke liker smarte damer med briller??

Ellers er det nok svært lite sannsynlig at Karidansen kaster seg ut i nettdatingsverdenen igjen. Jeg tilbrakte en kort periode der for noen år tilbake…..men det blir nok med den ene gangen. Jeg tror mer på det å møtes “på direkten” fra første stund.


Denne dama har ikke sjangs…. hos mannfolka…. Smart, litt “nerdete” og med en halvsur geip….

Det var vel i grunnen som forventet…..

6 kommentarer
    1. Ja, vinnerbildet var vinnerbildet. Damen på bildet over, så veldig misfornøyd ut, og det kan man jo ikke vær om man forsøker seg på date, tenker jeg!

    2. frodith: Nei, intellektuelle hurper er ikke trivelige å omgås …for noen! Men av og til kan vi vel være litt hurpete alle sammen. Så lenge man er klar over hurpetendensene sine og klarer å begrense dem, så får det passere. Vi kan ikke være “engler” støtt. 😉

    3. Det enkleste og det beste er vel å være seg selv uansett anledning og arena 🙂 Og det var vel det som var utgangspunktet i det første innlegget ditt 🙂 Selv om jeg holdt en knapp på Nr 1 😀

    4. dedicat: Er litt lei av den derre “Dum, søt og deilig – looken” som mange modeller må ta på seg. Dette var også en aldri så liten “protest” mot dette. “Godta meg som jeg er med bustehår og det hele”, kan du si. Jeg er ikke så opphengt i menns utseende. Jeg har aldri falt for sånne FIlmstjernetyper! Vennlighet, evne til å kommunisere, samt et trivelig og humoristisk vesen kommer kara langt med når det gjelder å gjøre inntrykk på Karidansen. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg