Apropos nettdating……

 

Je var åt frissørn i går…. Je syns je var fin da je kom uttatt derifrå……

Så vart je så trøtt i går efta, og så sovne’ je på soffan. Da je vakne att, hadde det vørti litt ekstra Schwung over frisyra syns je…….

…så da tok je noen “selfies” framma spelen på badet…….

Nå treng je hjelp i frå døkk :

Hvis,(og nå sier je HVIS) je sku finna på å gå inn på nettet førr å deite….åkken tå dessa bilda bør je bruke som proffilbilde…..førr å gjøra bæst muli’ inntrykk på kara…?

Je har nummerert bilda’ slik at det skar bli enklest mulig førr døkk!


Nusseli’ og barnsli’,………. litt slik derre “Titten-tei”…?

 

Smart….?

Sexy possitur….?


Trutmunn…?

 

“Blondes have more fun” …. derfor så hjelp’ je natturn litt,. je……..

Nå lyt døkk stæmme, altså!!

 

28 kommentarer
    1. Så sveisen du var da 🙂 Må helt klart bli “pose” nummer 3, sexy. Tenk så mange spennende blogginnlegg det kan bli av litt nett-dating gitt 🙂 Lykke til, om du prøver 🙂

    2. Selv om jeg kunne valgt det første, bare for at da viser du ei dame med humor, tror jeg nok at det herlige bilde nummer tre er det beste! Det bildet var sånn hei på deg, her er jeg, med et godt glimt i øye. Men det bildet hadde du nok fått oppmerksomhet ja! 🙂

    3. Best inntrykk på kara ja.. 😀 Nå skal jeg være ganske så forsiktig med å kommentere for andre enn meg selv 🙂 Da må det bli nr 1, definitivt. Det viser en seriøs tilnærming, med en sterk utstråling av et barnslig sinn, med en selvironisk touch som omfavner hele deg, og som får meg til å lure på hvor lenge du klarer å holde pusten, og hva skjer når “bobla” sprekker. ;D

    4. Ha-ha, kommer an på hvordan kar du vil ha 🙂 EN morsom en, da bør du nok satse på den første 😀 Eller det siste 🙂 Men skal du stor-imponere, ta nr 3 🙂 <3

    5. Min matgale verden: Takk! Det er nok lite sannsynlig at jeg prøver…tror jeg har gjort mitt på nettdatingsfronten….Men litt moro skal man ha!! 😀

    6. Tror du absolutt bør gå for den sexy varianten, nr. 3. Innbiller meg at “kara” liker slikt :)).
      Men så spørs det hvilken mannstype DU vil ha……om du vil ha en som går etter 3’n. Eller vil du ha den barnslige som liker Titten tei, eller han som velger 2’n som vil ta deg med intellektuell storm eller 4’n som har et underernært kyssebehov.
      Så egentlig er det opp til deg :D.

    7. He, he…..ja, ikke sant. Vi må finne oss hver vår variant av en allsidig….og snill en, vil jeg tilføye. – Etter hvert. Når tiden er moden.
      Ha en riktig god natt ;))).

    8. Den Blå Steinbukk: Takk! Ja, det bildet fikk flest stemmer….men jeg har ingen planer om å begynne med nettdating… Det var bare for moro skyld! 😉

    9. Den Blå Steinbukk: Ja, noen får jo full klaff! Man skal aldri si aldri, men jeg er nok ikke der nå at jeg vil gjøre noe aktivt for å treffe noen. 🙂

    10. Skal ikke kimse av nettdating. Det er faktisk en veldig grei måte for voksne å treffes på. Man skal ha litt vett i skallen og kunne lese mellom linjene. Jeg har selv gjort dette to ganger og truffet to jeg har vært i forhold med. Jeg har møtt ganske mange , men det er ingen som har utgitt seg for noe annet enn de er. At jeg har vært singel de siste 4 årene, har ikke noe med måten jeg traff disse mennene på. Så jeg mener seriøst at nettdating er en bra ting. Og forøvrig så er det utrolig spennende! Og bildet, om du ombestemmer deg og prøver en dag såer profilbildet ditt nydelig

    11. maiken: Tusen takk! Det er ei 16 år gammel jente, som har fotografering som hobby, som har tatt profilbildet. Ja, jeg er enig i at en ikke skal kimse av nettdating, men jeg føler ikke for det nå. Jeg har også prøvd det en gang, og det resulterte i et forhold som varte over tid.

    12. Den Blå Steinbukk: Ja, det tror jeg også, så derfor er nok sjansene gode for meg nå! 😉 Jeg kjenner at jeg har det godt alene, og har ingen “behov” som jeg vil at andre skal dekke for meg. Slik har det ikke alltid vært, og da har det heller ikke forholdene fungert! Fort gjort å gjøre dumme valg når man føler at man “Trenger noen”! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg