“Ta en titt innom bloggen min….”

 

De dukker jevnlig opp….. de som : “Bare vil stikke innom og legge igjen en liten kommentar”. Den “kommentaren”  har aldri noe med MITT innlegg å gjøre……. Derfor er det egentlig ingen kommentar……..

Kanskje jeg vil stikke innom DERES blogg også……..?

Jo jeg kan alltids gjøre det…….

….men jeg misliker fremgangsmåten….så jeg kjenner på en viss uvilje…..

Skal vi reklamere for noe vi driver med, får vi gjøre det via vår egen blogg. Jeg synes det er en uskikk å legge igjen kommentarer i kommentarfeltet til andre bloggere kun i den hensikt å kapre kunder eller lesere…. 

Heretter blir slike “kommentarer” automatisk slettet fra min blogg……..

 

Hilsen Karidansen……….(som kan være Hurpedansen i blant!)

18 kommentarer
    1. Akkurat,, og jeg som dro en spøk på akkurat dette i ditt forrige innlegg.. jaja.. sånn kan det gikk 😛 Men jeg er så til de grader enig 🙂 Men altså.. stikk innom bloggen min og bli med på konkurransen 😀 ,,dæsken der fikk jeg sagt det 😀 nyt ettermiddagen 🙂

    2. Jeg er Hurpedith i så tilfelle 😀 Jeg sletter massevis jeg. Gidder ikke la folk reklameplass hos meg, om ikke de har lest NOE av det jeg har skrevet. NOEN er så utspekulerte også at de har laget en litt PERSONLIG vri, som passer overalt…Men man legger merke til at de ikke kommenterer noe konkret i innlegget man har skrevet… Så jeg sletter alt sånt 😉

    3. Jeg får en del kommentarer som sier “hello I am lady Blabla and I would like to get to know you” og random kommentarer om alt fra bryllup til soldater skrevet på gebrokken engelsk jeg.. Sånn klipp-og-lim fra Google Translate om noe heeelt annet enn hva jeg faktisk skrev om. Superkult.. 🙂

    4. Jeg blir rett og slett sur jeg. “Fin blogg, fint om du vil skrive i min blogg også”. De gidder ikke lese en gang, de bare surkler rundt, med copy paste – funksjonene sine. Og i tillegg finner man de kopierte tekstene overalt. Gidder faktisk ikke svare de en gang 🙂 Ikke besøker jeg de heller… hilsen sære meg..

    5. frodith: Ja, det kommer jeg også til å gjøre….. Hvis ingen får “gevinst” eller respons ved å holde på slik, så vil det bli mye mindre av det etter hvert: 🙂

    6. mediakaos: Nei, du er ikke sær…. ikke av den grunn i alle fall! 😉 Heretter kommer jeg også bare til å slette disse kommentarene uten å bruke mer energi på dem …. verken på den ene eller den andre måten

    7. Jeg oppfatter slike kommentarer som spam og etter at jeg la inn ordbekreftelse på kommentarer får jeg ikke slike lenger. Jeg blogger fra plattformen Blogspot, så kanskje det er annerledes der. Irriterende var det i alle fall.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg