Jeg fikk S av læreren i dag….

 

Og læreren, det var ingen ringere enn Fru Frodith…..

Da jeg fikk se den strenge maska hennes på morgenkvisten i dag, satte jeg nesten kaffen i vrangstrupen.  Jeg ble så forskrekket at jeg begynte på oppgavene med en gang……

Sjekk DEN strenge maska, a’……  Ligner litt på Prussiluskan i Pippi Langstrømpe, synes jeg.

“Frøken Frodith” sjekker om du har fulgt med i timen 😉

 Jeg vil gjerne være “Flink Pike”, og frykten for å bli stemplet som ei som hadde sovet i timen.…den ble overveldende……..

Febrilsk lette jeg rundt på bloggen til frodith for å prøve å finne svarene på prøven. (DET hadde jeg jo ikke trengt hvis jeg aldri hadde sovet i timen…..) Nå var det en av oppgavene som handlet om meg, så svaret der fikk jeg nesten “gratis”. Ellers var det noen av oppgavene som krevde en god porsjon detektivarbeid….

Ellers så synes jeg jo at det er litt spennende med konkurranse også da……!

Nå venter jeg spent på premiepakke i posten………

8 kommentarer
    1. Jeg måtte be henne gi meg LG jeg, for jeg rakk ikke å bli ferdig. Brått kom mannen i huset og sa vi skulle ut på tur. Jeg smelte ned lokket på pc`n og glemte hene greia. Men du var flink! Vel fortjent!!!!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg