Jeg fant, jeg FANT!

 

 

10 kommentarer
    1. Ser du har funnet Paint? Helt utrolig mye moro man kan gjøre der hvertfall. Lek deg, så får du til mye moro. Det er det jeg bruker til tegningene mine 🙂

    2. Se der ja..fikk til skrifta litt bedre enn meg ser jeg …med den “tilgodelappen”min..hehe…gøy å skjønne hvordan man bruker paint i allefall…og dette ble jo riktig pent 🙂
      Strålende dag til deg også :))

    3. Nemmen se der ja 😀 Ja nå kan man vente seg litt av hvert. Dæsken,, det tårner seg opp til tegnekonkurranse aner jeg 🙂 Ha en vakker første Mai dag 🙂

    4. annebe: Jeg synes den “tilgodelappen” din var ytterst sjarmerende… Jeg brukte angreknappen litt i starten og “pusset ut”, for det var helt håpløst å få styr på pennen med det samme! 😀

    5. Ja jeg må vel det.. kikka litt etter det programmet i morges,, men er ikke sikker på om jeg fant det rette så jeg lasta ikke ned noe 😛

    6. dedicat: Ha-ha, ja det er kjekt å ha en “Unnskyldning”. Kjenner meg att …! Je trur itte du er så skvætten, tå deg je, når det kjæm tel stykkje’…! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg