Man kan bli inspirert av så mangt…… for eksempel små hverdagsdrama……..

 

Jeg har hatt vaskedag i heimen i dag, for fra i morgen er det jobbehelg.

Jeg var nesten ferdig i stua da DETTE skjedde…….

 

Hanken løsnet, da jeg skulle løfte bøtta opp fra gulvet…….

SPLÆSJ!!! 

– Neeeeeeei! , ropte Karidansen!!!!

Junior var vitne til begivenheten……… Han er adskillig roligere av gemytt enn sin mor….

– Stoff til nytt blogginnlegg, mor?, kom det tørt, før han tuslet av gårde etter ekstra filler.

DA våknet Kjerringa!! Før Junior rakk å begynne opprydningsarbeidet, sprang jeg etter fotoapparatet (som ligger klar, sånn i TILFELLE).

– STOPP!  –  je skar ta bilde først…….

Plutselig gjorde det ikke noe at det var en diger dam på gulvet og et klissvått teppe…..

EN liten humoristisk bemerkning fra Junior………….og oppgitthet og sinne ble erstattet av latter, iver og skriveglede……..

………..igjen………

 

 

12 kommentarer
    1. Ja, det er helt utrolig hva vi finner av morsomme temaer etter hvert 😀 Mye som er gode blogginnlegg, med litt bilder og annet 🙂 Ha en fin kveld <3

    2. Margrethe: Heldigvis var den bare ca halvfull…….såpass har jeg lært….. Har da både snublet i og veltet vaskebøtter før…….Ellers hadde det blitt myyyye verre enn dette! 😛

    3. Leeer, ja det er egentlig litt skummelt.. at man skal ”være blogginnlegg i det aller meste. Men en ting er sikkert at det er mye mer vann i ei bøtte som vælver over.. enn i ei som står rett opp og ned 😛

    4. Sånt skjer og kan man le av det, så er det jo helt greit. Det er da bare vann. Jeg helte skurebøtta nedover trappa en gang, og da løsnet gulvbelegget i kjelleren. Kjempedumt, og det tok år innen jeg fikk fliser der nede. Flott å blogge om da! 🙂

    5. natheless: Tror ikke mitt uhell får langvarige konsekvenser… Brettet opp teppet slik at det ikke lå mot tregulvet. I dag er det nesten tørt….Det med gulvbelegget ditt var jo hakket verre….. 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg