Karidansen prøver og feiler og prøver …igjen…Så dette er en…… prøve…

 

Jeg var så stolt da jeg fikk til det med linkinga her om dagen….

I en alder av 52 år hadde jeg endelig tatt det store LINKE-skrittet….trodde jeg…

I ren henrykkelse skulle jeg linke til ett bestemt innlegg…… Det fikk jeg ikke til….Det ble bare tull… Uten at jeg skjønte hvorfor. – Je fekk det da tell i går!!!

Det ble noen meldinger til frodith på bakrommet….igjen……

….men da hadde allerede frustrasjonen bygd seg opp såpass at jeg ikke klarte å ta inn informasjonen ordentlig…

I sånne tilfeller har jeg lett for å reagere med sinne. Karidansen går rett tilbake til Treårstrassen :

– Je vil klare SJØL…..

– Åffer skar det STØTT bli så mye TULL!

– Je vil at det skal væra ENKELT!

Så lot jeg det ligge et par timer før jeg prøvde igjen. Nå har jeg sagt fra til frodith (og fått godkjent) at jeg prøver å linke til et innlegg hun skrev nå nylig. Det ser greit ut som utkast, så da regner jeg med at jeg har fått det til.

Veldig koselig innlegg om moren til frodith og hennes firbente “Gjest :

En pus til glede <3

 

 

 

10 kommentarer
    1. Ja se der ja.. og jeg som ikke klarer å linke inn egne blogginnlegg ,,sukk.. men nå har Frodith lovt å hjelpe.. men det haster ikke 🙂 Flinke du .. gratulerer 🙂

    2. dedicat: Takk! 😀 Frodith er en dyktig og tålmodig læremester. Hun skjønner hvordan hun skal forklare til den som er grønn som en eplekart……. Jeg var ganske “jevn” inne på bakrommet i går……. Men nå ser det ut som om jeg har sett lyset i linketunnellen… Holdt på til midnatt i går! 😛 Nå mangler bare litt finpuss og vedlikehold! Du klarer det du også….ingen grunn til å utsette det leeeeeenge! (Je er OVAPÅ je nå,serru!) 😉 😉 😉

    3. Det gikk så bra atte!! 🙂 Og nå gjelder det å linke masse til egne innlegg og til andre. Du gjør bare akkurat samme som du gjorde til meg, når du skal linke til et spesielt innlegg du har selv. Ta det opp i egen “fane”, og gå å hent adressen på innlegget ditt, som om du skulle være en person “utenfra” omtrent 😀 Og til Dedicat: Jeg skal sende deg oppskriften som Kari har fått, bare kopierer jeg 😀 Hi-hi. Dette er gøy Kari, moro du tar sjumilssteg her inne 🙂 KLemmer glad-klemmer <3

    4. Jeg må bare berømme deg for at du lærer deg det, jeg innrømmer at jeg trenger ofte hjelp av mine barn om de befinner seg i nærheten, men vi er like gammel, så kanskje det er håp for meg også å lære mer etterhvert..:)

    5. maiken: Takk. Det er nok mye jeg fortsatt ikke kan på data, men det å skrive blogg har vært et spark i baken for meg med hensyn til å lære mer. Det er kjedelig å måtte spørre om hjelp hele tida, og føle at man har så mange begrensninger! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg