Eplet faller ikke langt fra stammen….. (Obs! Advarsel : karidansen prøver seg på linking….)

 

 Eller……… noen ganger gjør det kanskje det…..

…..men jeg ser jo unektelig at noen interesser har gått i arv til avkommet……

Det var dattera mi som først startet med blogging her familien…..Tre år senere ble mora bitt av den samme basillen…….

Pantalone er nok ikke så ivrig med å oppdatere bloggen sin som mor karidansen………og det skal forresten godt gjøres……Det var imidlertid hun som hjalp meg i gang….

Jeg har tidligere nevnt min frykt for tekniske nyvinninger!

– Mor; dataen EKSPLODERER ikke om du trykker feil!

Nei, foreløpig så har den faktisk ikke gjort det, for jeg sitter jo her ennå……..

Nå kommer den store testen….

Nemlig linketesten………….!!!

Jeg har vært på kurs på bakrommet hos frodith…. og har “oppskrift” foran meg her. Det står om “kringler” og mye rart…..  Jeg strever litt, så jeg håper jeg ikke gjør no’ GÆLI!

Det har skjedd mye uforståelig mens jeg har holdt på her nå…..det skal være sikkert……!!

JA!!!  Jeg har blitt sint og frustrert, men nå får det stå til!

Hokus, pokus…..fillilinkus…….

  http://frodith.blogg.no/ 

Unnskyld Frodith…. hvis det ble noe feil, men jeg kommer i alle fall inn på bloggen din via dette……

 

Synes for øvrig dattera mi hadde et koselig innlegg med et stilig (men foreløpig uferdig maleri)…… så nå prøver jeg meg………på å linke til hennes blogg…..

http://pantalone.blogg.no/

Innlegget heter : Work in progress.

Når jeg er ferdig med neste modul vedrørende linking, er det ingen som skal føle seg trygge her. Karidansen blir nemlig så stolt og henrykt hver gang hun klarer å få til noe nytt……… så da må det bare prøves ut…..

(Skjønner forresten ikke hvorfor det ble ulik farge på de to linkene?)

 

 

 

10 kommentarer
    1. frodith: Ja, til slutt så fikk jeg det til, men det skjedde uforståelige ting før jeg kom så langt…så da turte jeg nesten ikke prøve mer….. Hadde lyst til å vise fram maleriet som dattera lager…. Litt symbolsk – akkurat i den fasen hun er nå, med oppgaveskriving og eksamen. 🙂

    2. Ler,,du er jo bættele flink 😀 Jeg har klart å linke fra you tube, men får ikke engang til å linke egne blogg innlegg inn i et annet.. jadda.. vet det er bare å prøve 😛

    3. He he, se der ja. Ikke verst etter å ha vært på bakrommet med Frodith. Learning by doing er jo beste måten, så bare å knote og prøve seg, og som din kloke datter sa, ingenting kommer til å eksplodere. Lykke til med linker og andre krumelurer. Så vidt jeg kan se har du klart å legge ut to linker og det er jo bra 🙂 Ha en linkefin mandagskveld 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg