Skal det være…En Dronning med bart??

 

En gang mannen min skulle ha Guttekveld, hadde det skjedd noe merkelig med kortstokken……..

 


Konge med museører og Dronning med briller og bart……..


Hvem var det som hadde utfoldet sitt kunstneriske talent…..?

Mistanken gikk raskt i en bestemt retning :

Nemlig i………

…….DENNE……

 

 

Små, og særdeles oppfinnsomme frøkner, som jobber sånn litt i det stille……de kan få til utrolig mye uten å bli oppdaget….

………før etter at jobben er gjort…..

Jeg syntes kortene ble morsomme……..mens far var litt mer betenkt……..

Det ble til at han gikk til anskaffelse av en ny kortstokk….. før kortkompisene kom på døra……

Den kunstferdige kortstokken ble trolig kastet…. Derfor har Karidansen pyntet litt på en kortstokk hun hadde liggende….bare sånn for å illustrere…..

Dronninger med bart er da litt festlige…….

………i alle fall så lenge de hører hjemme i en kortstokk…..

 

 

8 kommentarer
    1. natheless: Jeg syntes heller ikke det gjorde noe, men Kæller(som du sier?) tenker vel annerledes…?Ja,frøkna har absolutt humor….(Sjøl om hun kan være veldig seriøs også.) Hun skriver forresten også blogg, men hun oppdaterer ikke så ofte som mora si! 😀

    2. Kæller, sier jeg ikke, selv om jeg bor der jeg bor. Jeg har tråkket mine barnesko lenger inn i landet og der har de en litt annen dialekt. Jeg hadde nok sagt menn eller gubber!!!! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg