Filmopptak og Pizzapause….

 

I dag har det vært filmopptak i heimen…….

……..igjen.

Denne gangen er det en svært kort film som Karidansen har skrevet manus til. Det ble ikke til at jeg la ut den forrige filmen som ble laget her.

Det ble litt for mye action og vold for mitt vedkommende…….

…….men ungdommer synes jo sånt er tøft……..

Denne gangen skal jeg legge ut filmen når den blir ferdig…. trolig om ei uke eller to.

Når man har skrevet manus har man litt mer kontroll.

Dessuten er det ikke så veldig mye action….så selv sarte, middelaldrende damer kan tørre å se på……..

Nå har det nettopp vært pizza – pause. Jeg laget en litt sunnere variant.. Hadde grovt mjøl og havregryn i deigen….

………..og det falt i smak hos Film-teamet!

Nå har jeg blitt forvist ………………. på grunn av at jeg klampet nedover trappa midt under et opptak……..

 

Mors masai – sandaler gir mye lyd fra seg når mor går i trappa………

Fort gjort å glemme seg, da……. Er jo bare “AMMATØR”……….

 

10 kommentarer
    1. herlig 😀
      Jeg må nesten begynne å følge bloggen din 🙂 gå inn på bloggen min og trykk “legg til som venn” så kan vi følge hverandre 🙂

    2. Tine: Du må gjerne følge min. Jeg skal gå inn på bloggen din og se om du skriver innlegg jeg synes det kan være interessant å lese. For øvrig har jeg registrert at du har skrevet nøyaktig samme kommentar på flere blogger.

    3. Så gøy at du er manusforfatter og alt, du er tøff. Og atpå til får de pizza av deg 🙂 De mazai -skoene er forresten beryktet for å være gode, om de så bråker litt 🙂 Gleder meg til å se filmen din 🙂 Hilsen fra landet <3

    4. Den pizzaen så god ut ..her blir det taco i kveld :)) ..og den filme må jeg få med meg…er jo midt i målgruppa…middelaldrende dame..hehe….:))

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg