Trass – Engel!

 

Denne “Trassengelen” fikk jeg i 50 -årspresang.

Jeg har mange englefigurer i huset. Denne er litt spesiell.

Hun er ikke helt som alle andre engler……

….litt sånn Engel i Særklasse….??

 

Jeg har veldig sansen for denne dama. Ja, for i mitt hode er dette en kvinnefigur. Det er liksom litt “Schwung” over henne synes jeg.

Hun er rak i ryggen og ser ut til å være ganske så målbevisst. Hun lar seg ikke plukke på nesa! Det ser ut til at hun er både sjølstendig og frihetselskende.

 

Det er nesten så en skulle tro at det er like før hun flyr av gårde…….??

 

 

 


8 kommentarer
    1. Herlig bilde synes jeg også, en engel med svung og trass, ikke noe bedre 🙂 Jeg fikk bilder i posten i går jeg, og de ble jeg glad for 🙂 Håper du har en fantastisk dag Kari <3 klemmer <3

    2. dedicat: Nei, nå skjønner jeg ikke helt hvor du vil hen……… 😉 Ha-ha – ENGEL er det vel få som vil kalle meg. En bitteliten smule Trassig….. Joda……. er nok ikke fritt! Det trengs i blant…… men jeg er myk og lettrørt bak fasaden!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg