And The Winner is……

 

Karidansen!!

Wow!! Jeg fikk nemlig melding av Frodith om at jeg var den heldige vinneren av Frodiths Påskenøtter – og det på selveste Påskeaften! “Nøttene” er et samarbeidsprosjekt mellom Frodith og hennes svært så aktive rotter. Det er litt av et “RotteRace” hos henne om dagen!!

Vi blir som barn igjen når det er konkurranser og utsikter til å vinne premier!!

Jeg hadde ikke nettilgang i dag, så da gikk jeg for første gang inn på nettet via mobilen – BARE for å se om jeg klarte nøttene! Ja, du leste riktig!! Jeg måtte ha hjelp av Junior for å komme inn på nettet, men fikk lest gjennom dagens oppgaver. Da jeg kom hjem, bar det rett inn på bloggen via “Gammelmåten”.

Oppgavene er ikke veldig vanskelige (På Langfredag måtte jeg imidlertid melde pass.)

Har DU lyst til å prøve deg på nøttene til Frodith og hennes Frodige rotter, ja –  så må du gå inn på bloggen hennes : frodith.blogg.no (Er litt dårlig på sånne linker…….)

 

Det gjenstår fortsatt to dager med “Nøtter” så det er fortsatt muligheter….

Gjetter du riktig, er du med i trekningen av et Frodith – Påske-egg!!

 

 

 

8 kommentarer
    1. SÅ moro at du reklamerer litt 🙂 Og hvis du vil lære linking kan jeg lære deg det lett 🙂 Jeg har lært meg sakte men sikkert sånt selv.-) Det var moro du vant egg da 🙂 Det skal pakkes og ordnes i dag eller morgen 🙂 Sende på tirsdag <3

    2. frodith: Jeg tar gjerne i mot litt undervisning, for jeg kjenner at frustrasjonen over ikke å mestre er i ferd med å bli større enn frykten for å lære noe nytt…… Gleder meg til pakke i posten! 😀

    3. Jeg så det hos Frodith…gratulerer så mye..jeg vant den første dagen jeg…så da blir det pakke i posten på meg også :))) Kos deg videre i dag :))

    4. annebe: Ja, jeg så at du vant! Da har vi noe å glede oss til begge to! Ønsker deg en fin dag videre. 😀 Jeg skal jobbe i kveld, men har hatt mye fri i påsken , så det er helt ok! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg