Filmdiva…???

 

– Mor, kan du tenkje deg å spelle pol’tidame i påskekrimmen??

Jeg blir både smigret og oppglødd! Tenk å få et så ærefullt oppdrag!!!!

 

– Ja, hvis vi itte får tak i no’n andre , da………….

Da daler jeg litt, liksom….

En nødløsning altså……..

Som kjent kryr det ikke akkurat av filmroller for lettere tilårskomne kvinnfolk. Jeg bør kanskje svelge stoltheten og slå til dersom sjansen byr seg??

Det er i alle fall moro å prøvekjøre kostymet….. sånn i tilfelle……..!

 

My name is………Karidansen…….. (Katta har også stjernenykker……)

Det ser ut som je har på meg skjorta hass far,

for kostyme’ var egentli’ ment for en kar…….

 

Hvis jeg går glipp av rollen som politi, kan jeg kanskje prøve meg som :

 

 

Løva i intro’n….

Jeg er nemlig ganske god til å brøle…!

 


 

 


8 kommentarer
    1. Håper du får rollen da…siden du har uniformen allerede, og kledde den godt :)…jeg spilte politi i en krimserie for Nrk for en del år siden jeg..med bl.a Bjørn Sundqvist …eller spilte å spilte..var litt i bakgrunnene på kontoret…ingen replikk…men full uniform :))
      Håper ikke du får så mye grunn til å brøle i påsken, men kan kose deg masse 🙂 Fin fredag videre 🙂

    2. annebe: Jøss, du har en fortid som statist!!! En gang lege – en annen gang politi……..Litt sånn som poteten som kan brukes til alt. Da jeg var i midten av 20-årene, spilte jeg i et Prøysen program på Nrk. Det var dramatisering av en sang, så det var en stum rolle det også – bare en slags illustrasjon til sangen. Moro var det i alle fall. Fin fredag til deg også! 😀

    3. Men den rolla må da bli din, du var skikkelig stilig som politi! Lykke til, øv på til løve eller hva det er for en herlig rolle du blir tildelt nå! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg