Hjemmelaget kunst i bursdagspresang!

 

– Du får tolke det som du sjøl vil………

Dattera mi har tatt påskeferie fra studier i Trondheim.

Med seg i kofferten hadde hun bursdagspresang til mor

– deriblant dette bildet som hun har malt. 

 

 

Det sies gjerne at det går en rød tråd gjennom livet.

Denne dama har surret seg litt inn i tråden ser det ut til……..

Hvis man ser nøye etter, så ser man imidlertid at tråden henger ganske løst rundt henne .

Hun trenger derfor bare å finne ut i hvilken retning hun må snu seg for å vikle seg ut igjen……

Uansett tolkning : Det er kjempekoselig å få noe som er hjemmelaget!

Det blir ekstra personlig da………..

Dama skal opp på veggen så fort jeg får tak i et oppheng.

Jeg har allerede funnet en plass til henne………. 

 

 

 

12 kommentarer
    1. Knallstilig og virkelig med en mening! Flink dame som vet hva mamma trenger i gave. Hun må fortsette med dette! Tommelen opp for kunstverket! 🙂

    2. Likte bildet godt…da er hun veldig flink synes jeg :)..det første som slo meg også, før jeg så det du skrev var at tråden satt løst…så da tenkte jeg at det var håp…!!!..og det er jo bedre enn å være helt fastlåst :))
      Det bildet gjør seg nok fint på veggen 🙂 Ha en hyggelig kveld :))

    3. Fantastisk fin 🙂 Noe helt spesielt med kunst som kjente har laget. Men denne synes jeg også er fin, uten å kjenne kunstneren 🙂 Få den opp på veggen 🙂

    4. Så herlig. Absolutt mye symbolikk. ikke sikkert hun en gang skal vikle seg ut av en så fri rød tråd, for når den gir såpass plass til bevegelse er den kanskje også en rettesnor fra dit til dit.
      Flink datter du har :). Er det hun som vil synge?

    5. BforB: Ja, kanskje det er greit å ha ei rettesnor med litt slingringsmonn? Ja, det er hun som er glad i å synge. Har bare ei datter – og to sønner! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg