Se min kjole!

 

 – Kari, du går nesten alltid i treningstøy!

Ja, jeg må nok innrømme det. Når jeg er på jobb, skifter jeg ut treningsbuksa med ei olabukse, men treningsgenseren får ofte være med!

Ikke det mest feminine antrekket kanskje……

 

De siste årene har jeg imidlertid begynt å pynte meg litt i blant. Kanskje til og med uten at det er en spesiell anledning .

Da føler jeg meg litt mjukere i kantene med en gang. Mildere og mer kvinnelig……

Klær skaper folk heter det jo……..

 

 

Her har jeg på meg en kjole jeg er veldig glad i. Den er fra UNO. Jeg synes de har mange flotte og fargerike klær der. Dessuten er de ledige, uformelle og behagelige å ha på.

Dattera mi kjøpte seg nye støvletter ved juletider, Jeg syntes de var så tøffe, og så spurte jeg henne om det var greit at mor kjøpte seg makne! Jeg fikk klarsignal, og da gikk det ikke lenge før mor og datter spradet rundt i Dala med like støvletter!

Da jeg skulle legge inn dette bildet, oppdaget jeg at både kattematen og sokkene på stolen hadde sneket seg med….. Jeg vurderte å få sønnen min til å knipse på nytt, men så tenkte jeg at jammen kunne bildet få være som det var!!! Dette er et utsnitt av virkeligheten hjemme hos meg! Litt Hummer&Kanari, slitent gulvbelegg fra 1969 og en smule rotete……

 

 

Halskjedet kjøpte jeg i Hellas høsten 2013. Jeg fant det i en sjarmerende, liten butikk som lå nede ved stranda. Jeg var innom og kikket på det flere dager på rad………… Den siste kvelden før hjemreise slo jeg til!! Det kostet nesten 40 Euro, men det var akkurat som om det ropte på meg. Noen ganger er det slik. Jeg har brukt det mange ganger, og jeg føler meg veldig fin når jeg har det på!

 

Dette er det nærmeste jeg kommer en Moteblogg tror jeg………..

 

 

6 kommentarer
    1. Sverre: Ja, jeg liker den stilen. De holder seg godt om de blir vasket mange ganger også! Sjøl om de er relativt dyre, så blir det billig i lengden! 😉

    2. Synes det var stilig jeg 🙂 og moro at andre voksne enn meg legger ut litt klesinspirasjon…vi må jo ha det litt gøy :)) Har hørt om Uno, men tror aldri jeg har hatt noe derfra :))

    3. annebe: Det kom Uno-butikk til Brumunddal for et par år siden. Har noen plagg derfra. Det blir trolig ikke mange klesblogg-innlegg fra min side, men man vet jo aldri…… Greit å komme seg litt ut av komfortsonen i blant! 😉

    4. Nå har jo jeg aldri vært opptatt av moter,, og madammen sier jeg hadde vel gått halvnaken om det ikke var for henne 😛 Men jeg har blitt litt bedre. Men jeg berolige folket at jeg kommer ikke med noe innlegg om moter 😛 Leer.. jeg kommer jo med et om mat.. i dag 😀 det får jaggu meg holde

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg