Sett fra utsiden…….

For en tid tilbake så jeg en filmsnutt av ei dame som ikke var klar over at hun ble filmet. Hun var med i ei gruppe som øvde på noe de skulle framføre. Dama sto litt på avstand fra resten av gruppa. Hun så alvorlig og litt tilknappet ut, samtidig som hun, noe halvhjertet, deltok i stemmeoppvarminga som pågikk. “Trø meg ikkje for nære”, kunne hun like gjerne ha skrevet i panna si – SÅ tydelig var kroppsspråket og mimikken hennes…..

Jeg kjenner den dama veldig godt. Hun er kanskje den jeg kjenner best i hele verden… fra innsiden…….. Nå fikk jeg se henne fra utsiden – slik andre ser henne. Det var litt tøft – jeg må innrømme det……

 

For – som du sikkert har skjønt : Den dama – det var : MEG!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg