Sprø og Spretten

 

Jeg håper jeg ikke er “sprø” på det viset at jeg lett “brekker”…

…men litt småsprø i topplokket kan jeg godt være.

 

Det er nemlig viktig å beholde noe av barnet i seg…

 

Da Frodithen og jeg passerte en lekepark med trampoliner i dag,

så klarte vi ikke å dy oss:

 

Dypt konsentrert…

 

Bra jeg nettopp hadde tisset…

 

Frodithen hoppet selvfølgelig også…

Hun er jo verdensmester i å fotografere slik at hoppene ser ekstra høye ut… 

Du finner hennes hoppeinnlegg HER.

 

 

5 kommentarer
    1. Det der så skikkelig sprettent ut…! Må si jeg tenkte på det der med å ha vært på do først både når jeg så deg og Frodith hoppe….. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg