“Jeg var HELT sikker på at du skulle få det til!”

 

De har dukket opp mange steder rundt omkring…

…disse “sprit-automatene”…

 

I begynnelsen hadde mange av butikkene bare ei flaske “Blåtind” innafor døra.

Alle måtte ta tak i flaska for å få ut de edle dråpene med hånddesinfeksjon.

De mest “avanserte” hadde fått tak i flasker med pumpesystem, slik at man bare kunne trykke på toppen med en finger…

 

Etter hvert kom det stadig flere automater.

Noen av dem har en pedal som man kan tråkke på.

Andre er utstyrt med ei slags “fotocelle”.

 

For ei…

…som ikke akkurat sto først i køen da den tekniske innsikten ble utdelt…

 

…så kan disse automatene by på en del hodebry…

 

Sånne som denne…for eksempel…

 

I videoen under forteller jeg om hva som skjedde første gangen jeg skulle benytte akkurat denne automaten!

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Å, ja. Alt av sånne automatiske duppeditter: Jeg er litt tungnem, men jeg lærer etter hvert. Du var en super støtte på det tekniske da jeg begynte å blogge! <3

    2. Hahaha…. jeg måtte le litt nå! Jeg har gjort mye rart med de der automatene, jeg….. en har velta, en annen spruta over hele meg, jeg har holdt under – og så tatt bort hånda før det kom en dusj …. osv osv…… det er jo ørten forskjellige! God klem – og husk at det ikke er bare du som ikke er så teknisk!

    3. Herlig 😀 Du fikk det jaggu meg til… og takk og pris for at du ikke stakk huet under får å se…. Neida,, jeg har pumpa mye sprit på gulvet,, sånn at der er sagt 😀 Men man venner seg fort.. og det er mye verre med de som bare raser forbi både på inn- og ut tur.. så tenk 🙂 Nyt søndagen når den dukker opp 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg