Hudkollaps? (Å la seg lure)

 

 

Nylig fant jeg ut at jeg er lett å påvirke

når det er noe jeg ønsker meg!

(Joda, jeg visste det godt fra før, men nå fikk jeg enda et bevis!)

 

Jeg så en annonse på FB.

(Dette er noen dager siden, altså før jeg slettet Facebook-appen 😉 )

 

Det handlet om kvinner og aldersforandringer i huden.

Noen hadde funnet den optimale løsningen

for å bevare en ung og spenstig hud.

 

Ungdommelig, fløyelsmjuk hud vil jeg jo gjerne ha!

 

Jeg så på en informasjonsvideo.

Den var fryktelig lang, så jeg spolte litt for å komme til poenget.

 

Det handlet sjølsagt om ei “mirakelpille”.

Flere kvinner (som snakket norsk) reklamerte for pillen.

Det virket jo veldig troverdig da Anne og Kari (eller hva de het)

reklamerte for produktet.

 

Men…

…så var det liksom noe som skurret likevel…

Derfor jeg lot meg ikke lokke inn i

“Desperat ønske om å se ung og fager ut” – fellen.

 

Etterpå så jeg at noen hadde advart i kommentarfeltet under annonsen.

Det var visst veldig vanskelig å få stoppet abonnementet

hvis man først hadde hoppet på karusellen.

Mange hadde bitt på agnet, og nå var de ganske fortvilet.

 

De fantastiske resultatene hadde antagelig uteblitt…

 

Jeg tror at jeg får klare meg uten disse pillene. 

 

(Jeg fikk ikke til å overføre paint-tegninga med snap-bildet

i normalt format, så jeg måtte bare ta bilde av kreasjonen!)

 

Navnet på pillene, og designet på boksen,

har svært lite med mirakelpillene å gjøre.

 

Så…

…jeg håper at ingen tar dette for å være en reklame…

 

…for noe som helst!

 

 

 

7 kommentarer
    1. bra du ikke lot deg lure og du er vakker akkurat slik du er :=) desuten tror jeg att det vakre kommer innenfra,spise sundt,ikke røyke og få litt frisk luft hver dag ,skinner solen ,ta på solkrem ,dette mener jeg er den rette løsningen :=)

      1. Yngre blir vi jo ikke uansett, men vi kan se litt freshere ut med noen enkle knep. Noe som ikke er så inngripende eller koster skjorta! Mirakelpiller finnes nok ikke, nei… 😉

    2. Ja, vi vil jo gjerne ta oss noenlunde bra ut. Så må vi også akseptere at vi ikke ser ut som 20-30-åringer mer. Hvis ikke blir det slitsomt å være oss! 😉

    3. Hvorfor har det blitt så fy fy å bli naturlig eldre og etterhvert gammel ?
      Det sier seg sjøl at er man godt voksen så vises det både på håret, huden i ansiktet og kroppen ellers.
      Det racet der orker eg ikkje å bli med på, da skal heller rynkene vises og håret sakte skifter farge til grått/hvitt.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg