Hjemme hos…

 

En hyggelig detalj i entreen…

Klarte ikke å dy meg…Jeg liker sånn snirklete metalldekor…

 

Kanskje ikke så vanlig å ta bilde av badet til folk..?

 

Spesiell terrasse…

 

Vel…nå var jeg ikke akkurat hjemme hos noen, da…

(Du har kanskje registrert at badet var stengt av med en gjennomsiktig vegg?)

 

Jeg var derimot på besøk i et hus der en kjent person tilbragte

sin barne – og ungdomstid…

 

Om du klarer å dra kjensel på mannen som er avbildet på skrivebordet,

så skjønner du kanskje hvor jeg har vært?

 

 

Her ser du huset fra utsiden…

 

Har du også har vært “hjemme” hos denne personen?

 

I dette innlegget har jeg valgt å legge ut bilder av de rommene

folk flest ikke deler bilder av…

…nettopp fordi man kan finne utallige bilder

av for eksempel dagligstua og spisestua på nettet.

(Og for å gjøre det litt spennende…)

 

Om du ikke allerede har klart å gjette hvor jeg har vært,

får du svaret på det i neste innlegg!

 

6 kommentarer

Siste innlegg