Godt skodd!

 

Jeg sliter litt med å finne gode sko.

Føttene mine er nemlig ganske brede.

 

Sjøl om lengden tilsvarer størrelse 39…

…hjelper det lite når man nesten er utstyrt med…

 

…svømmeføtter!

 

Smale pumps kan jeg bare glemme!

Jeg får knapt tredd foten ned i hullet på skoen.

 

Det er kulene ved vesletåa som er problemet.

 

Heldigvis har det kommet en del modeller for brede føtter.

 

Det jeg har savnet, er et par gode sko som passer til å gå i byen med.

(Joggesko blir fort så klamme.)

 

Nå har jeg funnet dem!

Skechers!

 

De er mjuke, lette og behagelige.

Dessuten føles det som om de “puster”.

 

Jeg tok sjansen på å bestille dem på nettet, fordi de var merket “bred”.

Dessuten er det gratis retur i denne nettbutikken.

“Den Bredbente” er klar for å teste ut skoene…

 

Dette var i går kveld. Skoene innfridde så absolutt!

Jeg tror ikke de trenger lang innkjøringperiode.

Noen tegn til gnagsår merket jeg nemlig ikke.

 

 

 

5 kommentarer
    1. Å det er skikkelig deilig å finne noen sko som er perfekte – det er mange som ikke er det for oss bredføtta…. hihi… disse var lekre, Kari! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg