Fotoshoot – og klar tale fra Frodith!

 

Om noen for et par år siden hadde sagt til meg…

…at jeg skulle bo i Oslo, springe rundt i sentrum av byen…

…og leke “modell”…

…sammen med ei nesten jevnaldrende dame…

 

DA hadde jeg nok sagt:

“ALDRI I VÆLA!”

 

For…man var jo tross alt “Godt voksen”…

…og ferdig med å leke fjortis!!

 

Det var faktisk NESTEN like utenkelig…

…som at jeg skulle melde meg på Standup-kurs…

…og stå på ei standupscene..

…i en alder av snart 56 år!!

 

Men…ting endrer seg i takt med tida og erfaringene.

 

Plutselig er det man en gang så på som nærmest utenkelig…

…ikke så rart lenger…

Tvert i mot er det faktisk VELDIG koselig!

Noe å GLEDE seg til!!

 

Vi gjør det forresten ikke “Just for fun”!

Jeg vil opprette ei side på facebook som jeg skal bruke i forbindelse med sjølstendig næringsvirksomhet.

Kanskje også ei hjemmeside utenom facebook…

Da er det viktig å ha noen ok bilder!

 

 

Vakre Frodith…

 

…og lekne Frodith…

 

Er det ikke slik man gjør når man skal prøve å se litt sexy ut…?

 

Latterkula!!!

 

Rett før dette bildet ble tatt, fikk jeg klar instruks av Frodith:

“Nei, nå blei det litt for mye “Rett opp i Glufsa”, Kari!”

 

Sånt er jo litt brutalt å få beskjed om…

…når man TROR at man har DEN SEXY BENFØRINGA!!

 

(Og så var det AKKURAT det man hadde…

…men kanskje ikke på helt riktig måte!!)

 

 

 

 

Og til slutt noen Tuppen&Lillemor-bilder:

 

…og det samme i svart/hvitt…

 

 

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg