Flermanneri?

 

Det blir jo en del snakk om denne pandemien…

…og hva man kan gjøre sjøl for å holde seg frisk og ha et godt immunforsvar.

 

I dag snakket jeg med en person om tran-prosjektet som er i gang.

 

(En gruppe personer tar tran, mens en annen gruppe får en annen type olje uten D-vitamin.

Ingen av de som deltar vet hvilken gruppe de tilhører, for begge oljene smaker tran.

Så skal de som forsker på dette, finne ut om det er lavere forekomst av korona, og færre alvorlige tilfeller, hos dem som tar tran.)

 

I sakens anledning kom jeg på at jeg vet om noen som er med i dette prosjektet.

 

Da måtte jeg jo sjølsagt fortelle om det, da…

 

“Den ene mann’ tel kusina mi er me’ i dætta prosjekte’!”

 

Så registrerte jeg at den jeg snakket med…

…ble seende litt perpleks ut…

 

Og…

…så innså jeg…

…at det hadde stokket seg litt for meg…

 

“Eeeeh…nei, je mener mann’ tel den ene kusina mi.

Ho har bære en mann, altså!” Je har sjølsagt ingen kusiner som har to menn!!

(“Hihihihohoho! Nei, at je kunne prestere å si no’ så gæli, da!”)

 

Det er best å ro seg helt til lands…

…og få oppklart alt sammen ordentlig

 

…når en først er i gang…

 

 

 

 

14 kommentarer

Siste innlegg