Finne igjen formen

 

Det tar litt tid å få tilbake energien

når man har vært halvskral i noen dager.

 

Opprinnelig hadde Frodithen og jeg tenkt oss på en langtur i dag.

Det vil si:

Ta T-banen et stykke, for deretter å gå litt i “fjellheimen” i utkanten av Oslo.

 

I går bestemte vi oss for at dagens tur skulle være litt mindre strabasiøs.

Både vær og helsetilstand tilsa det.

Derfor ble det trikketur til Kjelsås

og rusletur hjem.

 

Fotografering ble det også underveis:

Se: En helt ekte Karidans-kanin ved elvebredden!

 

Frodith Fotograf knipser bilder av fargerik blomsterprakt.

Hun passer jo perfekt inn i fargeskalaen!

 

Villvin er vakkert. Jeg matcher ganske godt i fargene jeg også!

 

I morgen er jeg invitert med på tyttebærtur.

Det blir nok en tøffere tur, sånn kondismessig.

Derfor har jeg fått lov til å vente med

å bestemme meg sikkert til i morgen tidlig.

 

Det er godt å bytte ut asfaltjungel med skog i blant.

Jeg satser på at når jeg får ei natt til på meg,

så er formen hakket bedre enn i dag.

 

8 kommentarer
    1. Men akkurat det er jo en fin tur👍Gikk motsatt vei for et par tre år siden og ble overrasket over hvor ålreit det var med urban tur også. Sa hu som holder til langt til skogs🙂

    2. Fint å være ute og i bevegelse..men det må tilpasses den formen man er i ja.. Skikkelig fine bilder av dere med mye høststemning 🙂 Ønsker deg ei fin kommende uke <3

      1. Det ble ingen skogstur i dag. Vi skulle nemlig kombinere bærplukkinga med en skikkelig langtur med mange, bratte motbakker. Formen er ikke god nok til det ennå. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg