Noen har funnet tonen… mens andre finner Thon’en…

 

Våren er en tid for forelskelse!

Lyse kvelder og sommervarme…

…er som skapt for romantikk!

 

Det er koselig å se folk som er forelsket…

Folk som må titte bort på hverandre med jevne mellomrom…

…og som ikke KLARER å la være å holde hender…

…eller stryke hverandre litt på armen…

 

Og hvorfor SKAL man styre seg?

Hvorfor ikke bare NYTE tilstanden…

…og være bevisst på at man må gjøre nødvendig “vedlikeholdsarbeid”…

…med jevne mellomrom?

 

Bloggvenninne Eva er forelsket…

…og DET blir så absolutt gjengjeldt!

Mer SYNLIG forelsket mannfolk skal man lete lenge etter…

…spør du meg!!

 

I går kveld, etter bloggtreffet, tilbrakte jeg noen timer sammen med Eva og Pål.

Sistnevnte er oppvokst i Oslo, så han fungerte litt som “guide”.

 

Det var rene Sydenstemningen i går kveld –  med mangeogtjue varmegrader!!

Eva påpekte at det til og med LUKTET “Syden”; blant annet på grunn av all uteserveringa rundt omkring!

 

Vi gikk til “Grilleriet” og spiste lange. (Hvit dypvannsfisk, forklarte Pål).

To forventningsfulle bloggdamer venter på fisken sin!

 

Eva HAR jo allerede fått “fisken” sin hun da. Det er verre med Karidansen!

(Kavalereren knipset det nederste bildet for oss!)

 

Etterpå gikk vi til “Spikersuppa”. Der var det to småjenter som badet i vannet ved fontenene.

Nei, det var IKKE Eva og Karidansen-småjentene…

…men Eva duppet slitne ben i vannet, og hevelsen etter all tråkkinga i varmen…

…gikk betydelig ned i løpet av få minutter!

 

Stemningsfullt i sommerkvelden!

 

Så lurer du kanskje på…

…hvorfor jeg ikke tok bilder av Pål, (eller Eva og Pål sammen) i går?

 

Jeg TURTE ikke å spørre!!

Jeg hadde jo bare kjent Pål i noen få timer, jo…

…og jeg var ikke sikker på om han ville være med på bilde på bloggen min…

 

Så da turte jeg ikke, da…

 

MEN:

I dag hadde jeg kjent ham i nesten ett døgn…

Så da stilte det seg jo HELT annerledes.

(Nå er ikke Pål så VELDIG vanskelig å bli kjent med…bare så det er sagt!)

 

Romantikk i lufta…

…bare litt forstyrrende med ho evige linselusa i forgrunnen…

 

Ser du forresten at Eva og Pål har like neser? Jeg så det med en gang, og hadde lyst til å si:

“Døkk har nesten måkne nasar”

…men så var det dette med at jeg ikke KJENTE Pål…

…så jeg turte ikke si det så han hørte det! (Eva hadde tålt det – såpass visste jeg!)

 

Men… plutselig sa Eva at det var noen som allerede HADDE sagt det, og DA sa Karidansen hva HUN hadde tenkt.

Da ble hun faktisk så modig at hun sa : “Døkk er litt like i munn’ og!”

 

Disse likhetstrekkene lover godt for kjærligheta, tror jeg! For kjærlighet handler en del om gjenkjennelse og speiling. (Sjølsagt både på godt og vondt for de fleste av oss!)

 

Som mange av dere vet, har det ikke gått så bra med Karidansen og “Jakten på Kjærligheten”.

Det er ikke så tjukt av karer som vil ha sånne “Spesielle tilfeller”.

 

Men…

…utenfor hotellet…

…gjorde jeg litt av et varp!

 

Han var BRENNHEIT…

…men likevel merkelig lite aktiv! 

 

Det var liksom JEG som måtte ta initiativet HELE tida!

 

 

Men…det ser da ut til at han likte det litt… likevel…

 

 

 

24 kommentarer
    1. Så mange koselige og flotte bilder! og så koselig at dere kunne kose dere litt sammen utover kvelden..dere som kommer langveis fra…Kan tenke meg at det var mye folk i Oslo i går ja..med “sydenstemning”

    2. så koselig å få kvelden ilag med turtelduene da :=)er jo hyggelig når godt voksne forelsker seg og blir som nyunge igjen hi hi og kavaleren din var jo kjekk og blid også,dog litt vel stiv kanskje hi hi

    3. Ja, den kjærligheten altså…..<3
      Tusen takk for et fint og humoristisk innlegg om en veldig koselig kveld og formiddag 🙂
      Pål er ikke så vanskelig å bli kjent med, og vi er jo oppmerksomme på andre også, selv om vi er veldig forelsket <3
      Det var da veldig artig at du fant deg en du også 😉 Jeg møtte på ham jeg og, men han virket litt kjølig mot meg 😉
      Den kjærligheten, den dumper ned når man minst venter det, det har i alle fall jeg erfart 😀 Og ang. håpløse tilfeller, tror vi har vært håpløse tilfeller noen og enhver etter lang tids singeltilværelse. Så det ER håp for alle, det er vel jeg et bevis på vil jeg si 😀

    4. Koselig at dere hang litt mer sammen etter bloggtreffet..og koselig med forelskelse som blir vist..<3 ..og du hadde bytta fra blomstrete sommerkjole på dagen..til blonder og cardigan på kvelden..fint begge deler :)) Kjekt med en slik kar som ikke sier så mye..hehe.. men bare til du treffer den rette for deg da ..

    5. Nå humrer jeg litt her, og det er fint å få gjøre :D. Men det så veldig fint ut med kjærligheta….akkurat riktig tid til det nå. Og Eva og Pål så bare kjempefine ut. Så bare pass opp, plutselig er du som finner en med lik nese og munn som deg :))))<3<3

    6. annebe: Takk! Fine fruer (frøkner) skifter jo om til aftenantrekk, må vite! Jeg tror nok han kavaleren jeg fant hadde blitt litt stiv og kjedelig i lengden! 😉

    7. Eva: Takk! Jeg følte meg absolutt ikke som det femte hjulet, og det var en veldig koselig avslutning på bloggertreffet for min del! Thon’en hadde vel fått med seg over at du var opptatt, så det spørs om det var derfor du fikk ei kald skulder. Jeg tror han var typen som var på sitt heiteste midt på dagen…litt sånn “Solskinnsvenn”. Jeg tenker ikke at jeg er håpløs…men jeg er nok ikke den enkleste dama å forholde seg til – såpass innser jeg! 😉

    8. fruensvilje.blogg .no: Ja, forelskede mennesker stråler! Han jeg fant blir det nok ikke noe med tror jeg. Han var litt for passiv og stiv! 😉 Tror vi hadde fått et kommunikasjonsproblem. Nytter ikke med slike som bare sitter og smiler uten å si et ord!:)

    9. Hei Karidansen 🙂
      Hmm syns det så godt hi hi . Hvor bedre kjent jeg blir med Eva så blir jeg bare mer å mer forelsket <3 Syns det er helt fantastisk at det er sånn , men så er jo Eva helt fantastisk å da.
      Var kjempe kos å bli kjent med deg 🙂 Eva har jo snakket "lit" om deg i fra før så jeg følte jo at jeg kjente deg lit. Så var jeg jo heldig å få tilbringe kvelden med 2 fine damer 🙂 Tusen takk for en veldig hyggelig kveld :9
      Så var det jo et veldig fint innlegg det her da.
      Klem Pål

    10. Pål A Eriksen: Tusen takk for en hyggelig kveld! Det var jo første gang jeg møtte Eva etter at dere ble sammen, og det er ikke vanskelig å se at hun har det bra nå! JAAAA…det syntes SÅ godt at du er DØNN forelsket! 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg