Husker du disse kjolene? De har “kommet til nytte”!

Rosa Rugosa… men itte akkurat “Rosa På Bal”! Feil snitt og farge!

 

Ok fasong…men litt for oransjerød for Karidansen…

 

Kongeblå – fin i fargen, men feil snitt!

 

Alle tre kjolene ble kjøpt via postordre…

…og ingen av dem var altså noen “innertier” for Karidansen.

Da var det jo litt dumt at de kostet ganske mye, og at det også kostet en del å returnere dem.

 

Nå har jeg lært. (Tror jeg).

Jeg skal aldri mer kjøpe ettersittende kjoler på postordre! (Tror jeg!)

Dessuten skal jeg (stort sett) bare handle der det er gratis frakt og retur – sjøl om man ikke handler for de store summene hver gang!

 

Men altså:

Jeg fant ut at jeg skulle gi dem bort til noen som KLEDDE dem!!

Disse kjolene skiftet derfor nylig eiere!

 

Det var to av damene i Fordypningsgruppa jeg er med i som fikk dem.

 

Den kongeblå satt som et SKUDD på den ene av dem!

Hun strålte!!

Da var det en mening med disse bomkjøpene mine likevel…

… og jeg DRITER i at jeg brukte disse pengene i fjor.

 

Det hjelper uansett lite å ergre seg over det!

 

Fjeset til hun som ble “smæssjing” i den blå kjolen…

…var nemlig verdt det…

…og MER til!

 

Nei…jeg er IKKE spesielt snill av meg!

Mange oppfatter meg nok som både bestemt og striks…

…og litt for plump og direkte!

 

Men jeg kjente på en klump i halsen da jeg så henne!

Hun er et nydelig, ærlig og modig menneske…

…som har opplevd mye trist…

 

…og det var så godt å se henne skinne!!

 

 

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg