“Sej inte nej, sej kanskje, kanskje, kanskje…”

 

Jeg mener det er en sang som er slik (men jeg er usikker på den derre svensk’n min, altså!

 

Nå er bloggertreffet rett rundt hjørnet!

Jeg er ferdig med den siste jobbvakta mi før treffet.

Fredagen skal jeg bare kose meg, og forberede meg på å dra innover for å møte bloggvennene!

 

Når det gjelder overskrifta på dette innlegget:

En del av dere har sagt “kanskje”.

Jeg har tenkt å ringe Jaipur (restauranten der vi skal spise) litt utpå dagen fredag og oppgi et mer nøyaktig antall .

Som sagt er det ikke farlig å si “ja”, for vi har ikke bestilt billetter til noe arrangement.

 

 

I dette innlegget har jeg linket til alle som har sagt “ja” eller “kanskje”:

 

DET NÆRMER SEG BLOGGERTREFF/ OVERSIKT OVER (FORELØPIG) MULIGE DELTAGERE!

 

 

 

Her er en tegning jeg laget rett etter at “Evas window”, “Frodith” og “Karidansen” møttes for første gang i august 2015.

 

Senere har det blitt flere treff, men ikke alle tre damene samtidig!

 

På lørdag skjer det forhåpentligvis igjen…

…sammen med flere “gamle” og “nye” bekjentskaper i “bloggblokka”.

(Det uttrykket har jeg stjålet fra Frodithen!)

 

Sees vi?

(Epost – adressene til Frodith og Karidansen står i innlegget jeg har linket til!)

 

 

 

 

 

20 kommentarer

Siste innlegg