Det nærmer seg bloggertreff/ oversikt over (foreløpig) mulige deltagere!

 

Det er altså bloggertreff lørdag, 2. juni.

Vi møtes ved “Tigeren” foran Oslo S. klokka 13.00

 

Jeg knipset bilde av ham da jeg var i Oslo i forrige uke!

 

Frodith og Karidansen skal være på plass senest kl 12.50!

Derfra går vi opp til Jaipur. (Maks 10 minutter å gå oppover Karl Johan.)

Bord er bestilt, og vi har sagt at vi trolig blir rundt ti stk.

Dessuten at restauranten skal få nærmere beskjed om antall gjester en til to dager i forveien.

 

Vet du allerede NÅ at du IKKE kommer likevel, så gi beskjed så fort som mulig. Er du i tvil, venter du til torsdag eller fredag.

Gi beskjed til:

[email protected]

ELLER:

[email protected]

 

Det er selvfølgelig ikke mer “bindende” enn at du kan trekke deg på lørdag morgen hvis noe skulle komme på.

Vi har jo ikke bestilt billetter til noe arrangement.

 

Følgende bloggere har sagt “ja” eller “kanskje”: 

(Klikk på bloggnavnet, så kommer du inn på bloggene!)

annebe

dedicat

deveny

elevele

evaswindow

frodith

jannenordvang

Karidansen

lulltove

poesimylife

solliv

toivosdatter

utifriluft

 

NB!! Gi beskjed dersom du har meldt deg på, men har blitt uteglemt!!

 

Jeg har sett over kommentarfelt og e-post, og vært i jevnlig dialog med Frodith, men HELT sikker kan man aldri være!!

Om det skulle være noen etternølere, som plutselig finner ut at de vil bli med, så er det fortsatt mulig å melde seg på!

 

Frodithen og Karidansen ønsker VELKOMMEN!

 

VI GLEDER ØSS!!

 

(Bilde’ tå Frodithen har je vøri inne på bloggen hennes og STØLI…

…UTEN å spørja om låv!)

 

 

 

 

16 kommentarer
    1. Oi hele 13 stykker ja. Det er vel ikke verst? Jeg kommer helt sikkert, om det ikke skjer noe i mellom. Men det får jeg da håpe at det ikke gjør 🙂
      Jeg gleder meg masse til dette Bloggtreffet. Jeg tror på at dette vil bli meget koselig 🙂

    2. Så mange! så koselig for dere…:-) Gleder meg til referater etterpå..for det må jo bli mange det da..med så mange bloggere samlet…

    3. poesimylife: Ja, det må vi tro – og det er aller mest opp til oss sjøl. På Jaipur er de veldig “Ekspeditte” og trivelige så langt jeg har opplevd, så jeg tror at rammene også er bra! :)Jeg gleder meg!:)

    4. solliv: Takk! Jeg er vel ikke den som alltid har kontroll og system på alt. Litt surrete og rotete kan jeg nemlig være…men jeg ønsker at alle skal føle seg velkomne og at alle møter med en positiv innstilling og et åpent sinn! 🙂

    5. Toini: Ja, noen referater blir det sikkert rundt omkring! Samtidig er det viktig å respektere hvis noen f. eks ikke ønsker å bli tatt bilde av i denne settingen. For de fleste er det sikkert greit, i og med at vi uansett eksponerer oss på bloggene våre. 🙂

    6. Se der ja 🙂 Der var jo kjønnsfordelinga på plass ,, du steike ta..jaja.. kanskje derfor det lyste varsellamper på dashbordet på bilen i dag. Så jeg måtte svinge innom Sulland i Bodø. Fikk sneket inn bilen, og feilen ble funnet. Heldigvis hadde de deler i Oslo. SÅ jeg er lovet bilen ferdig på onsdag, sånn at vi kommer oss avgårde som planlagt på torsdag 🙂 ,, om jeg ikke stikker halen mellom beina 😛

    7. dedicat: Å…en NORLÆNNING tåler vel såpass. Du er ikke skvetten du! Jeg vet ikke hva jeg hadde tenkt hvis jeg hadde vært den eneste dama blant x antall mannlige bloggere… men det kan jo hende at jeg hadde syntes at det var litt stas! 😀

    8. Jeg gleder meg veldig, og utrolig kjekt å se listen over dem som er forventet å bli med <3 Mange der jeg gleder meg litt ekstra til å treffe 😀
      Det blir en varm helg har jeg sett på værmeldingen, og heldigvis har vi hatt flere uker med den varmen nå, så nå begynner jeg å bli ganske så vant til det 😉
      Fint møtested, Tigeren....den er lett å finne 😀

    9. Eva: Ja, tigeren er lett å finne. Det er et digert pariserhjul rett ved den nå (Var i alle fall det for ei drøy uke siden), så det er i hvert fall lett å se! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg